S: Husqvarna 390 1980
- Morfar
- Posts: 934
- Thanks:
- Karma:
13 år 2 måneder siden #1
af Morfar
S: Husqvarna 390 1980 blev oprettet af Morfar
Står liiige og mangler en Keihin MX FCR 39 karburator til min orange ged.
Har du sådan 1 liggende? Måske blot gasspjældet til den. Den behøver ikke være fuld funktionsdygtig.
Ring 23646588
Dan / Moffe Racing
Har du sådan 1 liggende? Måske blot gasspjældet til den. Den behøver ikke være fuld funktionsdygtig.
Ring 23646588
Dan / Moffe Racing
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Morfar
- Posts: 934
- Thanks:
- Karma:
13 år 2 måneder siden #2
af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Købes: Keihin MX FCR 39 karburator
Står liiige og mangler en Keihin MX FCR 39 karburator til min orange ged.
Har du sådan 1 liggende? Måske blot gasspjældet til den. Den behøver ikke være fuld funktionsdygtig.
Ring 23646588
Dan / Moffe Racing
Har du sådan 1 liggende? Måske blot gasspjældet til den. Den behøver ikke være fuld funktionsdygtig.
Ring 23646588
Dan / Moffe Racing
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- yamahapusher
- Posts: 592
- Thanks:
- Karma:
13 år 2 måneder siden #3
af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne S: Husqvarna 390 1980
Har en dobbeltkarburator til en XT.
Hvis du skiller den ad og monterer vacuumdelen, så er du sikker på et træk helt fra bunden, og det i sådan en grad, at både kædekit og "kogler" bliver henholdsvis trukket og dels suget lange!
- og så er vi ved en af hovedårsagerne til hvorfor nogen gider at køre på de gamle ådsler!!:[
Hvis du skiller den ad og monterer vacuumdelen, så er du sikker på et træk helt fra bunden, og det i sådan en grad, at både kædekit og "kogler" bliver henholdsvis trukket og dels suget lange!
- og så er vi ved en af hovedårsagerne til hvorfor nogen gider at køre på de gamle ådsler!!:[
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Steffen
- Posts: 487
- Thanks:
- Karma:
13 år 2 måneder siden #4
af Steffen
Besvaret af Steffen på emne S: Husqvarna 390 1980
Du kunne også købe Jørgens 520 crosser. Du har hans nummer fra sidst i handlede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- gaffaTT
- Posts: 407
- Thanks:
- Karma:
13 år 2 måneder siden #5
af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne S: Husqvarna 390 1980
jeg har noget ekstra liggende til dt 250 evt mont hele karburatoren
den trækker ingen kæde stram og koglerne rådner bare af
men det kan da være det vil føles rart anyway :Matrix::[
den trækker ingen kæde stram og koglerne rådner bare af
men det kan da være det vil føles rart anyway :Matrix::[
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Morfar
- Posts: 934
- Thanks:
- Karma:
13 år 2 måneder siden #6
af Morfar
Besvaret af Morfar på emne S: Husqvarna 390 1980
Tak for alle de gode råd
Nu er det jo sådan at den gamle 520'er suger så hårdt noget af spjældet knækkede af og kom en tur rundt i maskinrummet. Så møre vacuummembraner og metaltrætte DT dele napper den nok i første indhalering, tygger 2 gange, og sender det agterud så både ½ rådne lange kogler og slappe kæder smelter sammen til varm leverpostej inden man kan nå at slippe kowlingen helt....
Tror bare der skal monteres en 5 liters reservedunk med et Ø39 hul direkte på indsugningen.....
Den siger jo alligevel hele tiden "Mere gas, mere gaaaaas!!!"
Ses til Sønderjysk
Moffen
Nu er det jo sådan at den gamle 520'er suger så hårdt noget af spjældet knækkede af og kom en tur rundt i maskinrummet. Så møre vacuummembraner og metaltrætte DT dele napper den nok i første indhalering, tygger 2 gange, og sender det agterud så både ½ rådne lange kogler og slappe kæder smelter sammen til varm leverpostej inden man kan nå at slippe kowlingen helt....
Tror bare der skal monteres en 5 liters reservedunk med et Ø39 hul direkte på indsugningen.....
Den siger jo alligevel hele tiden "Mere gas, mere gaaaaas!!!"
Ses til Sønderjysk
Moffen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.594 sekunder