Skip to main content

Forslag til den nye side

• GUEST
17 år 8 måneder siden #1 af
Forslag til den nye side blev oprettet af
Ohey Jeg har modtaget en masse super gode forslag til den nye hjemmeside, og jeg kæmper med at realisere dem alle... Men for at skabe et overblik kunne det være fantastisk hvis i ville skrive jeres forslag herinde... :D Jeg kan da lige starte med at skrive hvilke forslag jeg allerede har modtaget : - Det er ikke muligt at oploade store billeder til galleriet. - Det skal være muligt at lave overskrifter med mindre end 5 bogstaver - Der står notenet.dk i mails afsendt fra dormck.dk Billede fremviseren på forsiden skal laves så den kører med .jpg billeder istedet for .png, af hensyn til størrelsen. -Nogle folk bliver logget af når de har været på i længere tid. -Der skal være dato på galleriet, så man kan se hvornår arrangementet har været afholdt. -Det skal være muligt for brugerne at oprette og redigere kalenderen. Jeg tror det var alt for denne gang :) -Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GUEST
17 år 8 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Forslag til den nye side
Ohey

Jeg har modtaget en masse super gode forslag til den nye hjemmeside, og jeg kæmper med at realisere dem alle...
Men for at skabe et overblik kunne det være fantastisk hvis i ville skrive jeres forslag herinde... :D

Jeg kan da lige starte med at skrive hvilke forslag jeg allerede har modtaget :

- Det er ikke muligt at oploade store billeder til galleriet.

- Det skal være muligt at lave overskrifter med mindre end 5 bogstaver

- Der står notenet.dk i mails afsendt fra dormck.dk

Billede fremviseren på forsiden skal laves så den kører med .jpg billeder istedet for .png, af hensyn til størrelsen.

-Nogle folk bliver logget af når de har været på i længere tid.

-Der skal være dato på galleriet, så man kan se hvornår arrangementet har været afholdt.

-Det skal være muligt for brugerne at oprette og redigere kalenderen.

Jeg tror det var alt for denne gang :)

-Anders

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Forslag til den nye side
Jep, her er en.. Links skal tilbage i forumet & så skal den slettes ude i "kassen" til venstre, så kan medlemmer nemlig osse komme med links :)

• GUEST
17 år 8 måneder siden #4 af
Klaus, jeg tror det bliver så vi beholder kassen til venstre og giver brugerne rettigheder til at skrive derinde... og så sletter vi den fra forum... jeg kan ikke se de store ulemper i dette ! :O... men der er en masse mht. design hvis jeg skal have slettet den anden :)...

• GUEST
17 år 8 måneder siden #5 af
Er det stadig kun mig som ikke kan benytte linket til det GL. forum fra forsiden? link: gammel.dormck.dk/

• GUEST
17 år 8 måneder siden #6 af
Det fungerer fint for mig Uffi, jeg ved ikke lige hvad der går galt :O

• GUEST
17 år 8 måneder siden #7 af
Har oprettet et galleri der skulle indeholde billeder fra Rumænien i 2004 men jeg kan kun uploade eet billede af gangen. Hvad gør jeg forkert?? Lasse

• klaus
  • klaus
Hej Lasse. Du gør ikke noget forkert, det er måden at gøre det på.. extrem langsommeligt.. :(

• klaus
  • klaus
Fede billeder iøvrigt.. Godt at jeg har bestilt plads på holdet i år :)

17 år 7 måneder siden #10 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne Forslag til den nye side
Hej Mælketand. Kan du ikke lave en funktion, så de tråde, hvor der senest har været indlæg vises øverst på listen, når man går ind på et forum? Bare et forslag, men sådan var det på den gamle side, og det var egentlig meget rart, så er det lettere at følge med. Desuden ser det ud til, at forum-forsiden med de forskellige tråde på forummet ikke altid opdaterer informationerne om, hvornår seneste indlæg har været i de enkelte tråde. De thar jeg i hvert fald oplevet et par gange, ved ikke om det er rettet nu. Vi ses, og keep up the good work! Det hele vokser jo frem lige så stille. MartinfraÅrhus (nu med knæskade).

• GUEST
17 år 7 måneder siden #11 af
Hej Martin Mener du at forumet skal laves så det nyeste svar skal øverst i alle tråde? Og jeg tror at "Seneste indlæg" fungerer udemærket, men hvis du har stofanet eller lignede kan det være du kører igennem en proxyserver så din browser ikke altid henter den nyeste version af siden :) Prøv at trykke ctrl + f5, evt bare f5... så burde det virke :)

17 år 7 måneder siden #12 af MartinfraÅrhus
Hej Mælketand. Nej, jeg mente ikke, at det nyeste indlæg skal øverst i alle tråde, men det er da egentlig en fremragende ide, så behøver man ikke scrolle ned, eller klikke videre til næste side, hvis der er tale om en meget lang tråd. Jeg mente, at den tråd, hvor det nyeste indlæg er, skal stå øverst i listen over tråde. Men, for fanden, det er jo bare en lille ide, jeg overlever helt klart, selvom det bliver ved med at være som det er nu. Flot arbejde med hjemmesiden! Den vokser på en. Det kan godt være, det bare var min PC, der ikke lige fangede opdateringer m.m. Nu ser det i hvert fald ud til at virke, også her. Vi ses, MartinfraÅrhus.

17 år 7 måneder siden #13 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Forslag til den nye side
Hej Mælketand Der er en lille fejl på trådoversigten, når man har valgt kategori: I kolonnen "Sidst aktiv" er tidspunktet korrekt, men datoen er forkert. Den er tilsyneladende altid lig med oprettelsesdatoen.

• GUEST
17 år 7 måneder siden #14 af
Martin, den snakker jeg lige med Anders Udvikler om... han kan sikkert finde udaf noget genialt... Og Poul, den får jeg også lige fulgt op på, den slags kan vi jo ikke have ! :) Endnu engang tak...

17 år 6 måneder siden #15 af MartinfraÅrhus
Hej Anders, igen. Nå, det var så ikke bare min computer, det var galt med dengang med datoen for sidst aktive tråde. Det ser ud til at de stadig står i skøn forvirring. Jeg kan også se, at oversigten heller ikke altid er opdateret, hvor der på forsiden for tråden står en dato for sidste indlæg og inde i tråden kan man så se, at der har været indlæg efter det tidspunkt. Så, øhh, hvordan går det med udviklingen:-) Iøvrigt, hvor er alle folk henne these days? Der må da være nogen, der har nogle billeder og sådan fra arrangementerne? Er det svært at uploade, eller hvordan? Keep up the good spirit. Vi ses, Martin

• klaus
  • klaus
mht. billeder, ja så har der mildt sagt været lidt heat omkring offroad kørsel i vores område, det ligger en naturlig dæmper på billeder, m.m.. Men tager til Polen på fredag for at kører offroad i en uge, så skal der nok komme nogle billeder, der må man nemlig godt kører :[

Tid til at oprette siden: 0.752 sekunder
Leveret af Kunena Forum