Skip to main content

Faktaboxen

• an96
  • an96
Faktaboxen blev oprettet af an96
Dav Kr.h. dag - solen er tændt. tillykke med gamle Dalton - 35 igår.
Jeg har lige opdateret medlemslisten. Nu er der 89 personer som har betalt kontingent for 2016 saissonen. Det betyder at at vi bliver ca 100 senere på året.
Tilbage i 80erne og 90erne voksede klubben støt med en beskeden tilvækst på 4-5personer årligt men lidt inde i nullerne tog det mere fart ! 2004 blev der indmeldt 27 nye, 05-28, 06-37, 07-24, 08-45, hidtil største og så gik det nedad, måske pga krisen i 2009 hvor mange mistede økonomi. Det er fint at se at der også i år kommer nye til.
10 personer har indmeldt sig i klubben i år. Der var også i 2015 præcis 10 nye som kom med. Det lyder ikke af så meget, men tænk på at de trods alt udgør ca 10% af den gennemsnitlige klubstørrelse de seneste 4 -5 år.
Det vil sige at der er en gennemsnitlig udskiftning på 10% årlig og så skulle vi altså alle være væk efter 10 år. Heldigvis er det ikke sådan - der er meget større udsving mellem år og dag så nogen bliver også meget længere end 10 år. Formanden er f.eks indmeldt i 1983 står der i listen, indført af en tidligere kasserer.
Når jeg sorterer mere i medlemslistenlisten kan jeg også se at der er 346 personer registreret - som IKKE har betalt kontingent -16.
Som sædvanlig på dette tidspunkt af året vil jeg sende en mail til de måske interesserede, der var medlemmer i 2015 eller 2016 og minde dem om at der er mulighed for at være medlem af klubben.
Husk at lave nogen klubaftener rundt omkring ! det giver fællesskab og folk dropper ikke så meget ud hvis de har noget netværk.
DORMCK adresselisten kommer ikke på nettet aht. beskyttelse af personoplysninger. ( Tyveri / Fogeder mv. ) men hvis der er nogen af jer der er medlemmer ønsker en adressesortering nær egen bopæl, for at finde andre medlemmer til noget lokalnetværk, så send mig em mail xxan96@gmail.dk eller sms 23413393 - så er jeg klar med det i mangler. " Red Naturen, død eller levende " !!!! AN96

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #2 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Faktaboxen
Tror skisme vi får 10% flere medlemmer iår end 2015.
Lånte min knallert ud i weekenden til en ny aspirant.
Så han får lige et dormck mærke på kassevognen og invi. Til øko race.
Kære kasser, kommer der en tilmeldings liste her på siden ;-).
Lazzzz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.446 sekunder
Leveret af Kunena Forum