Skip to main content

Indmeldelse i DORMCK.

• GUEST
17 år 2 måneder siden #1 af
Indmeldelse i DORMCK. blev oprettet af
Hej DORMCK. Så har jeg endelig fået indregistreret min Husaberg, så jeg mener nu det er på tide at melde sig ind i den fedeste Mc klub :) Men hvordan gør man?? Jeg har forsøgt at tage kontakt gennem kontakt siden, for snart et stykke tid siden, men jeg har endnu ikke hørt noget! Hvad koster det, hvordan betaler man, er der et klub blad, betales der for et år af gangen? Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg snart gerne vil ud og køre lidt Offroad med jer! Rasmus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GUEST
17 år 2 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne Indmeldelse i DORMCK.
Hej DORMCK.
Så har jeg endelig fået indregistreret min Husaberg, så jeg mener nu det er på tide at melde sig ind i den fedeste Mc klub :) Men hvordan gør man?? Jeg har forsøgt at tage kontakt gennem kontakt siden, for snart et stykke tid siden, men jeg har endnu ikke hørt noget! Hvad koster det, hvordan betaler man, er der et klub blad, betales der for et år af gangen?
Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg snart gerne vil ud og køre lidt Offroad med jer!
Rasmus.

• Sniger
  • Sniger
Besvaret af Sniger på emne Indmeldelse i DORMCK.
Hej Rasmus. Du skal snakke med Mads formand på 86 65 80 83 eller Anders kasser på 23 41 33 93 de ved alt :D næsten da og velkommen i klubben . John.

• Toftdal
  • Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne Indmeldelse i DORMCK.
Hej og velkommen. Hvis du er rigtigt hurtig er der jo et rigtigt godt arrangagement, Festugerally", på lørdag og så er du jo i gang, bare gi gas sømand....den ka' ta' det..... Torkild

• GUEST
17 år 2 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Indmeldelse i DORMCK.
Ja jeg ved det godt, og jeg bor enda i århus, men jeg har en aftale på sjæland hele weekenden som jeg ikke kan slippe ud af :wall: Men jeg må lige tage fat i Anders for at blive meldt ind!

• an96
  • an96
Besvaret af an96 på emne Indmeldelse i DORMCK.
Rasmus ring til mig så klarer vi det. Du har vel set her på siden at der er 3 andre arrangementer udover festugen som du bør deltage i. Der er vist komme et nyhedsbrev idag ( jeg sidder lige på arbejde) som du så ikke har. Det kan du få når jeg har din adresse. Der er en del information i nyhedsbrevet som er vigtigt for de nævnte arrangementer. Anders Kasserer AN96 23413393

Tid til at oprette siden: 0.427 sekunder
Leveret af Kunena Forum