Hjelm/action kamera?
- Niels
Prisen fejler jo ikke noget hvis kameraet ellers er ok. Eneste problem som jeg lige kan se er størrelsen, det ser lidt stort ud...men!?
Mvh Niels
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Capt. Slow
prøv og YouTube navnet på det + evt "test" eller "review". jeg har selv et af de der kina cameraer, jeg syntes ik det er godt nok så gider ik rigtig bruge det. Men har bestilt en contour gps v en kammerat jeg har i usa, det virker. på dansk grund koster det så også næsten 4 kilo mener jeg..
Du må gerne prøve at låne mit kina camera, måske du syntes det er godt nok, der er en test af det her:
Jeg er ret overbevist om at alle de kina cameraer der i bund og grund har samme hardware.
Hilsen
Rasmus
Hilsen
-Rasmus
- Buller
www.dirtbikebitz.com/gopro-hd-960-hero-c...&utm_term=Newsletter
- Mathias
Jeg har ikke selv nogen erfaringer med actioncams, men når man ser de fede videoer i god kvalitet som folk lægger op, og efterfølgende spørger hvilket kamera der er brugt til optagelserne, får man samme svar næsten hver gang: GoPro Hero (eller Hero 2). Så det ville jeg helt sikkert gå efter hvis jeg skulle investere.
Og hvis der kommer lidt flere penge end forventet tilbage i skat her til marts skulle du måske investere i 2 stk Hero 2 samt sådan et 3D-system her:
Det burde give nogle vilde optagelser ude fra sporet - næsten som at være der selv. Så kan os der er afskåret fra at køre det næste stykke tid også føle at vi stadig er lidt med i ræset :lol:
Mvh Mathias
- Niels
Det var mere fordi jeg øjnede en mulighed for noget der var ok, til lidt mindre penge, men det er nok rigtigt, at legetøj kan købes for billigt, for hvis det ikke virker ordenligt, så har det jo reelt ikke nogen værdi.
Jeg klapper hesten. Men Rasmus, hvis du skal med op i grusgraven i Ødum, må du gerne tage dit kamera med, så kan jeg jo lige se og prøve hvad det kan.
Hilsen Niels
- Mikael
Som soldat får jeg 20% rabat på stumper fra friluftsland og de forhandler gopro hero2.
Klausulen er at i så ligger jeres film op så vi alle kan følge med.
SØREN: Få ordnet det der paypal NU....
- GUEST
Skal vi lave en indsamling til Niels? Han skal da ha'...
- Niels
og det altså lidt mere end der er på kontoen til legetøj pt.
Men det er da sikkert et tilbud andre med kameratanker kan gøre brug af!
- Niels
Det er mere et spørgsmål om at prioriterer. Hellere spendere på at køre, end på at dokumentere at andre gør det:-)
Hilsen Niels
- Capt. Slow
Niels skrev: Ak ja, jeg er ikke i tvivl om hvad jeg ville købe hvis pengene var til det :pinch:
Det var mere fordi jeg øjnede en mulighed for noget der var ok, til lidt mindre penge, men det er nok rigtigt, at legetøj kan købes for billigt, for hvis det ikke virker ordenligt, så har det jo reelt ikke nogen værdi.
Jeg klapper hesten. Men Rasmus, hvis du skal med op i grusgraven i Ødum, må du gerne tage dit kamera med, så kan jeg jo lige se og prøve hvad det kan.
Hilsen Niels
Jeg tror på jeg kommer i graven der, mine knæ er helt åndsvage i tiden godt nok. Men kommer jeg ikke gir jeg lige lyd, jeg kører frem og tilbage fra horsens til kolding hver dag så kommer jeg ikke finder vi ud af noget
Hilsen
-Rasmus
- Hrimfaxi
www.actionvideo.dk/index.php/sport-kamera.html?mode=grid
/Kier
"Jordkølet lykke"