2-taktsolie.
- Ole L.
af Ole L.
2-taktsolie. blev oprettet af Ole L.
Hej.
Jeg synes, at jeg har set noget herinde om én, der kunne skaffe / havde ordentligt 2-taktsolie til storkøbspris. Men jeg kan ikke finde det.
Er der én, er jeg interesseret aftager. Ellers vil jeg gerne have kommentarer til disse "tilbud", som jeg har fundet på nettet. Og eventuelle bedre løsninger.
www.weboil.dk/product.asp?product=224
www.oliebiksen.dk/shop/mobil-1-racing-996p.html
www.oliebiksen.dk/shop/castrol-power-1-856p.html
M.v.h.
Ole L.
Jeg synes, at jeg har set noget herinde om én, der kunne skaffe / havde ordentligt 2-taktsolie til storkøbspris. Men jeg kan ikke finde det.
Er der én, er jeg interesseret aftager. Ellers vil jeg gerne have kommentarer til disse "tilbud", som jeg har fundet på nettet. Og eventuelle bedre løsninger.
www.weboil.dk/product.asp?product=224
www.oliebiksen.dk/shop/mobil-1-racing-996p.html
www.oliebiksen.dk/shop/castrol-power-1-856p.html
M.v.h.
Ole L.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Capt. Slow
11 år 1 måned siden - 11 år 1 måned siden #2
af Capt. Slow
Hilsen
-Rasmus
Besvaret af Capt. Slow på emne 2-taktsolie.
Hej Ole,
Jeg skal hente noget til team Angst og Bange i næste uge, vi kører på ELF Moto 2 Offroad, den er er super til enduro og har en ret kraftig blå farve så man ik er i tvivl når man har blandet. Jeg har ikke prisen endnu men vil tro det er 80 kr pr liter(håber det blir lidt billigere) hvis du køber 4 liter. Så gi lyd hvis du ska være med i klubben
ELLERS så skal du have fat i noget der er JASO FD godkendt. JEg har afprøvet flere, men syntes mange af dem savler for meget. Motul 710 og Putoline MX5 er begge gode olier også.
Bedste hilsner
-Rasmus
Jeg skal hente noget til team Angst og Bange i næste uge, vi kører på ELF Moto 2 Offroad, den er er super til enduro og har en ret kraftig blå farve så man ik er i tvivl når man har blandet. Jeg har ikke prisen endnu men vil tro det er 80 kr pr liter(håber det blir lidt billigere) hvis du køber 4 liter. Så gi lyd hvis du ska være med i klubben
ELLERS så skal du have fat i noget der er JASO FD godkendt. JEg har afprøvet flere, men syntes mange af dem savler for meget. Motul 710 og Putoline MX5 er begge gode olier også.
Bedste hilsner
-Rasmus
Hilsen
-Rasmus
- Capt. Slow
11 år 1 måned siden #4
af
Besvaret af på emne 2-taktsolie.
- iblaursen
af iblaursen
Besvaret af iblaursen på emne 2-taktsolie.
Jeg har Denicoil S2 comp til 80kr litern. Ib laursen 22486674. Du kan se det under køb/salg.
- Ole L.
af Ole L.
Besvaret af Ole L. på emne 2-taktsolie.
Uha, nu skal jeg jo ligefrem til at vælge. Jeg vender tilbage, når jeg har sovet på det. :side:
Tid til at oprette siden: 0.403 sekunder