Skip to main content

Husa-projekt

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #1 af Nikos
Husa-projekt blev oprettet af Nikos
Så Skal Husaen ha en omgang. Motoren blokeret da jeg kørte fuld pedal på landevej, troet først stemplet havde sat sig, men ikke helt sikker.. sååårr! man må jo bare igang . Det skal lige siges at det vildeste jeg har lavet med motor begrenser sig til at lappe lidt på en udstødning på en Suzuki TS 185 med ler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #2 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
Så Skal Husaen ha en omgang.

Motoren blokeret da jeg kørte fuld pedal på landevej, troet først stemplet havde sat sig, men ikke helt sikker.. sååårr! man må jo bare igang .

Det skal lige siges at det vildeste jeg har lavet med motor begrenser sig til at lappe lidt på en udstødning på en Suzuki TS 185 med ler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #3 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
Som kom blokken ud

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #4 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
Og toppen pillet af

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #5 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
En elefandt-fod mangler

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #6 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
Stemplet er dødt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #7 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
Fandt ud af der ikke er noget leje tilbage hvor pejlestangen sidder på krumtappen, og en masse alu stumper i blokken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #8 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
ANARKI og KAOS !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nikos
  • Nikos
  • Posts: 157
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #9 af Nikos
Besvaret af Nikos på emne Husa-projekt
Så mit spørgsmål, kan jeg på en nem måde skifte det leje eller skal blokken deles i to ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 8 måneder siden #10 af endurojohnny
Besvaret af endurojohnny på emne Husa-projekt
Hej Nikos Blokken skal deles og krumtappen skal skilles ad. Dette kræver end presser. Når den samles igen skal den afballanceres. Et job for professionelle Du skal sikkert også bruge en aftrækker for at få tandhjulene af krumtappen. Har du i øvrigt undersøgt hvad stumperne koster, jeg kan huske noget med at Mads-formand kastede ret mange penge i sin Husaberg hver gang den var lukket op :wall::wall: Mit råd er: Skil den helt ad og kontroller alle dele. Få evt en sagkyndig til at hjælpe med kontrollen. Undersøg hvad stumperne til en sådan hovedrep. koster før du bestiller, bare så du ved hvad du går ind til. God fornøjelse med projektet :D:?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • klaus
  • klaus
  • Posts: 442
  • Thanks:
  • Karma:
16 år 8 måneder siden #11 af klaus
Besvaret af klaus på emne Husa-projekt
Fin lille projekt Barto, ser ud til at den lige når at blive klar til Snedsted ræs :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • GUEST
16 år 8 måneder siden #12 af
Besvaret af på emne Husa-projekt
Hej Nikos Har du fået ordnet krumpeteren?? Ellers har jeg tools til at lave den med hvis du kan skaffe stumperne.. Har lavet det nummer på KTM LC4 nogle gange. (Mærkeligt at det aldrig har været nødvendig på nogle af de efterhånden talrige XT550´ere jeg har skruet i. Måske var det bare en mere ædel kvalitet tilbage først i 80´erne??:))

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.502 sekunder
Leveret af Kunena Forum