Hawaii til DK!!
- DrWeiss
af DrWeiss
Hawaii til DK!! blev oprettet af DrWeiss
Hej drenge, Jeg blev kontaktet for nyligt af en gut fra Hawaii, som havde fundet mig på nettet. Han er på en måneds ferie i DK, det er noget med en dansk kæreste og en svigerfamilie der skal besøges.... og han vil gerne se DK på 2 offroadhjul. Han er Enduro og Trial entusiast, så han kan sikkert godt køre. Jeg er desværre alt for presset med forberedelse af nogle store shows, til dels at tage ham under armen og køre en tur med ham og dels til at lade ham køre på en af mine cykler, som jeg skal bruge til shows. Det er for risikabelt og for tidskrævende, lige nu. Er der en der er frisk på at give ham en oplevelse? Han har ingen cykel eller udstyr, men er meget fleksibel. Han hører pt. til nær Århus, og han kører gerne efter en god oplevelse. Han vil gerne betale for det. Hans email er: g@gelston.com og han hedder Gelston Dwight. I kan læse mere om hans spændende profil på hans private hjemmeside:
www.gelston.com
Tak for det. DBH Peter Weiss
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DrWeiss
af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Hawaii til DK!!
Hej drenge,
Jeg blev kontaktet for nyligt af en gut fra Hawaii, som havde fundet mig på nettet. Han er på en måneds ferie i DK, det er noget med en dansk kæreste og en svigerfamilie der skal besøges.... og han vil gerne se DK på 2 offroadhjul. Han er Enduro og Trial entusiast, så han kan sikkert godt køre.
Jeg er desværre alt for presset med forberedelse af nogle store shows, til dels at tage ham under armen og køre en tur med ham og dels til at lade ham køre på en af mine cykler, som jeg skal bruge til shows. Det er for risikabelt og for tidskrævende, lige nu.
Er der en der er frisk på at give ham en oplevelse? Han har ingen cykel eller udstyr, men er meget fleksibel. Han hører pt. til nær Århus, og han kører gerne efter en god oplevelse. Han vil gerne betale for det.
Hans email er: g@gelston.com og han hedder Gelston Dwight.
I kan læse mere om hans spændende profil på hans private hjemmeside: www.gelston.com
Tak for det.
DBH
Peter Weiss
Jeg blev kontaktet for nyligt af en gut fra Hawaii, som havde fundet mig på nettet. Han er på en måneds ferie i DK, det er noget med en dansk kæreste og en svigerfamilie der skal besøges.... og han vil gerne se DK på 2 offroadhjul. Han er Enduro og Trial entusiast, så han kan sikkert godt køre.
Jeg er desværre alt for presset med forberedelse af nogle store shows, til dels at tage ham under armen og køre en tur med ham og dels til at lade ham køre på en af mine cykler, som jeg skal bruge til shows. Det er for risikabelt og for tidskrævende, lige nu.
Er der en der er frisk på at give ham en oplevelse? Han har ingen cykel eller udstyr, men er meget fleksibel. Han hører pt. til nær Århus, og han kører gerne efter en god oplevelse. Han vil gerne betale for det.
Hans email er: g@gelston.com og han hedder Gelston Dwight.
I kan læse mere om hans spændende profil på hans private hjemmeside: www.gelston.com
Tak for det.
DBH
Peter Weiss
- yamahapusher
af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Hawaii til DK!!
Der må være en der er villig til at låne/leje sin cykel ud til Hawaiman! Eventuelt til Brande Enduro? Jeg går ud fra at XT 550 er for stor en mundfuld i den forbindelse, så den er ikke umiddelbart en option! :[ Kom nu gutter - en kværn for et surfbræt, når turen senere går til Haweje!:Matrix: Vi kunne osse lave en spontan fællestur i den kommende uge - hvornår skal han hjem Peter W?
- EsbenXR650R
af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Hawaii til DK!!
Skal desværre bruge min egen KTM til Brande, men har da min skumle XL350 årgang 1985 som han kan låne alt det han vil... Den kører lidt sært og affjedring var vist ikke opfundet endnu. men den er ikke til at slå helt ihjel. Så måske kan nogle skaffe noget bedre (nyere)???? og måske slæbe ham med ud og se den danske natur. Måske skulle vi prøve at lave ind indlæg på Tenere klubbens hjemmeside også?? Der må da være en som har en gammel kampvogn der kan lånes ud? Hvad med trial, mon ikke der køres noget enten denne weekend eller næste?? ved der trænes her uden for odense hver lørdag, men har ikke en cykel jeg kan låne ud endnu.!! Ellers er han velkommen til en vaske ægte biker fest næste weekend men mad og fri bar.. er sikker på jeg nok kan skaffe en plads til ham der hvis det er. men er der først lige nogen der hører hvor længe han er i DK??? så må vi jo tage den derfra!! det kan ikke passe vi ikke kan hjælpe!
- DrWeiss
af DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Hawaii til DK!!
Hep pusher og esben... Skriv til manden og smid ideerne i hovedet på ham! Han skal såvidt jeg ved hjem d. 24. oktober. Så det er lige rundt om hjørnet!
- Firestarter
af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Hawaii til DK!!
VI køre en tur fredag den 22. oktober her oppe i det Nordjyske. Han skal være velkommen. Der er både cykel og udstyr. Han kan ringe hvis han er interesseret - 28103766
- EsbenXR650R
af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Hawaii til DK!!
Firestarter.. jeg tror du selv skal prøve at kontakte ham... jeg tror ikke han selv tjekker denne side.. og hvis han gjorde så er det jo ikke sikkert han fatter ret meget af det som vi skriver.. jeg må forresten melde mig ud af alt evnt hjælp lige nu.. har lige fået smadret bil, trailer om honda på vejen op til classic træf!! åndsvage spritter!!
Tid til at oprette siden: 0.581 sekunder