Artsfæller i det nordjyske ?
- GUEST
Jeg har lige fået min wr426 på plader, efter 20års fravær med enstamper, og savner både steder at køre, og nogen at gøre det sammen med.
jeg havde egentlig forestillet mig at jeg da bare lige kunne køre til svenstrup på en træningsaften, men må sande at fra frederikshavn er det simpelthen en pinsel på sådan en pind som min.
Så hvis der nogen her oppe i det nordjyske, der kunne tænke sig at køre en tur i ny og næ, ville jeg meget gerne med.
Hilsen Carsten
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Buller
Bare op på en trailer med den og så afsted...
Vi kører derud om lidt...
Mvh. Peter
- Signesfar
- iblaursen
- Torben300
Nogle som skal til DM 3 i Sverige, som har lyst til at tage den med færgen Frederikshavn-Göteborg, og hjem over sjælland. (ser ikke ud til at der går en færge fra Göteborg lørdag aften )
- GUEST
Jeg har lige sendt konen og ungerne på miniferie i det sønderjydske, hos min svigerinde, så jeg er klar på en køretur, her de kommende dage.
Cyklen er rigget op til motard lige pt. men en time så er den tilbage i enduroform igen.
Bilag foto-2.JPG ikke fundet
@Torben300, jeg er selv fra skagen af, der er da også et fint terræn fra skagen til skiveren.. + Kandestederne.
skriv eller ring 61331608
Hilsen Carsten
- Signesfar
- Firestarter
Aalborg OffRoad Klub køre ræs hver tirsdag i Svendstrup. Du er meget velkommen. Vi har en Facebook side "Aalborg Affroad Klub" der kan du holde dig orienteret.
Ellers er du velkommen til at ringe: 28103766 Mvh FireStarter
- Buller
Signesfar skrev: Sprød Motard den der. Har selv en, bare orange :woohoo: Måske skulle vi prøve at se hvor mange Dormck ere der har sm tendenser. Det kunne da være spas at mødes og køre lidt asfalt ( jeg er fra Hirtshals )
SM tendenser... :ohmy: Du kan da godt få en røvfuld næste gang vi er i "bushen"...
- Signesfar
- GUEST
Inde i byen, kommer man meget nemt til at køre alt for smart, og ude på landevejene, er den lidt for levende, og går for mange vindinger.
Nej en gokartbane, som den i Mou, det kunne være spas, men den er jeg ikke lige nabo til
Nå men imorgen må jeg hellere lufte knoldhopperen, og køre en tur langs stranden til Skagen, med en 2L colaflaske med benzin, og lige en lille madpakke.
Så må jeg se, om ikke mor giver en kop kaffe
- GUEST
Ja lidt kørsel blev det da til, 3,5 time på nakken af geden.
Jeg kunne se der var 2 andre med store knopper, der kort forinden havde været ude at lege, mellem skagen og skiveren.
Bilag foto2.JPG ikke fundet
Bilag foto1.JPG ikke fundet