Skip to main content

DORMCK

• GUEST
17 år 2 måneder siden #1 af
DORMCK blev oprettet af
HÅBER I SÅ DET ! RUMANIEN RED BULL på Viasat sport 3, Klaus på KTM i en rød bluse. Så det er da for fedt at være medlem af en klub som bliver vist på internasional TV :[ Jeg har selvfølgelig læst indlæget fra drengene som var afsted, men deres fortælling var sgu ingen lyst fisker historie. Det er da det vildeste og mest krævende Enduro jeg har set. Jeg tager lige hatten af en gang til for de to. PS. Var der kører til stævnet som ikke kørte KTM :D ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GUEST
17 år 2 måneder siden #2 af
Besvaret af på emne DORMCK
HÅBER I SÅ DET ! RUMANIEN RED BULL på Viasat sport 3, Klaus på KTM i en rød bluse. Så det er da for fedt at være medlem af en klub som bliver vist på internasional TV :[

Jeg har selvfølgelig læst indlæget fra drengene som var afsted, men deres fortælling var sgu ingen lyst fisker historie. Det er da det vildeste og mest krævende Enduro jeg har set. Jeg tager lige hatten af en gang til for de to.

PS. Var der kører til stævnet som ikke kørte KTM :D ?

• an96
  • an96
Besvaret af an96 på emne DORMCK
Hvem har skrevet ovenstående ? Hvor kan man læse beretningen som er nævnt ovenfor ? jeg så ikke det på viasat, men fortæl mig lige hvor man kan se hvad der kommer på den kanal. mvh Anders

• GUEST
17 år 2 måneder siden #4 af
HVAA !! den gik jeg glip af, fik du ikke lige den klasket på et gammel udslidt VHS bånd, så vi kan bruge hele vinteren på glo på det. Yep og der der var vist ca 3 på ikke KTM'er deriblandet mig på en Suzuki DRZ 450 Johan

• GUEST
17 år 2 måneder siden #5 af
hov og nu hvor vi snakker fjernsyn, kommer der en udsendelse om Dakar på discovery i aften 23.00, husk lige at se den, hvis nogen er så heldige at have en DVD opgaver er såen lign så optag det lige :D

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne DORMCK
Oprettet af Guido (står i øverste højre hjørne) Men øvøvøv, så heller ikke dette indlæg, pis.. & så lige hvor jeg selv var med.. Vil mega gerne modtage et kopi af udsendelsen hvis nogen har. Ellers kommer der heldigvis snart en dvd ud fra løbet.

• GUEST
17 år 2 måneder siden #7 af
Hvis man har Joost, ellers kan du få det her www.joost.com/ er der en mega feed 1 times udsendelse om romaniacs 2006 at hente der, der er faktisk mega meget federe en dvdøen fordi der rent faktisk bliver vist nogle længere kører sekvenser og ikke bare hurtige klip med endnu hurtigere musik

• Toftdal
  • Toftdal
Besvaret af Toftdal på emne DORMCK
Hej Johan, nu er den gal med IT-mongolen igen :wall: Hvordan kan det være at der er så mange røde krydser på ovenstående hjemmeside når jeg åbner den?? Mvh Torkild

17 år 2 måneder siden #9 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne DORMCK
Hej "Tolle". "Krydserne" er ikke på hjemmesiden men derimod flimmer på din egen nethinde!? - Det er meget almindeligt efter at man har ædt jord fra et Stoneking monteret på en XR 430i:[ - ses:) Håkon

17 år 2 måneder siden #10 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne DORMCK
Hej Torkil Jeg er bange for at krydserne er ægte nok. Jeg mindes i hvert fald ikke nogensinde at have ædt jord fra professor Krogshedes mølædte Stonking - hvilket jo som minimum kræver, at man opholder sig indenfor firing range et vist tidsrum, og det er ikke lykkedes ut skribent endnu... Men jeg kom videre fra siden med alle krydserne ved at følge linket "sign up to test Joost beta version" eller noget i den dur... Men... Johan, siden vil have at man har en invitation fra en, som har Joost installeret. Kan du ikke sende sådan en til mig og Torkil? Vi ses, Martin.

17 år 2 måneder siden #11 af MartinfraÅrhus
Besvaret af MartinfraÅrhus på emne DORMCK
Ellers må man jo bare vente på, at få tilsendt den beta version...

• GUEST
17 år 2 måneder siden #12 af
Har lige set udsendelsen på Joost. Den er helt klar vær at se. Brugte ca. 5 minutter på at downloade det der bedes om inkl. mail adr. navn m.m, men husk at når det starter ( selve programmet / musik video eller hvad der nu er i gang på hjemmesiden ) så klik et vilkårligt sted på skærmen. Så kommer der en mulighed frem, så man kan søge på TV programmer eller film m.m . Søg på Rumanien Enduro, og du er klar til en fed gartis film. Bagefter får man muligheden for at gemme filmen til en anden gang. God fornøjelse

Tid til at oprette siden: 0.846 sekunder
Leveret af Kunena Forum