Skip to main content

Rumænien Episode two

• klaus
  • klaus
Rumænien Episode two blev oprettet af klaus
Så er der booket en ny tur til Rumænien :) Koncept: Kører fra Danmark mandag d. 08 Oktober sammen med Peter Weiss & hjem igen lørdag d. 20 Oktober. Bor hos Stephen (en skør skotte) pris 35 euro om dagen pr. person incl. morgen/aftens mad. kører selv ud i terrænet iflg. gps hver dag. Stephen kan bookes for 100 euro om dagen. Vil du med, så er det bare at få pakket bilen og komme afsted, bliver go gas :Matrix: Der er fedt at kører så tæt på grænsen at man skal ha pas med...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Rumænien Episode two
Så er der booket en ny tur til Rumænien :)

Koncept:
Kører fra Danmark mandag d. 08 Oktober sammen med Peter Weiss & hjem igen lørdag d. 20 Oktober.
Bor hos Stephen (en skør skotte) pris 35 euro om dagen pr. person incl. morgen/aftens mad.
kører selv ud i terrænet iflg. gps hver dag. Stephen kan bookes for 100 euro om dagen.

Vil du med, så er det bare at få pakket bilen og komme afsted, bliver go gas :Matrix:

Der er fedt at kører så tæt på grænsen at man skal ha pas med...

17 år 2 måneder siden #3 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Rumænien Episode two
Jeg bøjer mig i efterårsmudderet af respekt for dit engagement Klaus - det er sgu iorden! Håber du er at finde i kulturen i mange sæsoner endnu, så vi kan køre en masse sammen dér hvor man skal ha pas med:[ - Jeg skal dog lige ha det F... hus færdigt, så jeg kan være min "rede" bekendt!! Hvis vi dingler om juletræ i 07, i det nye hus, så kan du roligt købe stort ind til 08, og det gælder især rolloffs og stenslagsforsegler :Matrix: Vi ses inden til Double Trouble! Håkon

• Nikos
  • Nikos
Besvaret af Nikos på emne Rumænien Episode two
FOR HELVET CLAUS!! Skal du ikke snart bare klippes og ha et normalt job ?? :D Jeg er ikke misundelig :wall:

• klaus
  • klaus
tror snart at jeg kommer ned & hjælper dig færdig med det hus Håkon, vil jo gerne ha brugt noget af det allerede dyrt indkøbte rolloff & din familiens afsmitning på din kørsel næste år afhænger vel væsentlig af jeres valsende rundt om det grandtræ i år.. Nikos, få nu banket gang i den cykel & så ses vi på banen i aften :) Ps. kunne godt være jeg skulle overveje en klipning :s

• GUEST
17 år 2 måneder siden #6 af
Besvaret af på emne Rumænien Episode two
jeg er heller ikke spor misundelig :!, men du skal heller ikke blive spor overrasket hvis nogen pifter din moose til Søgård. Så giv den gas og hils Steven mange gange

• GUEST
17 år 2 måneder siden #7 af
Jeg tjekker lige med bestyrelsen om jeg kan få bevilget et offroad kinderæg (Sverige - Rumænien - Spanien) Hvordan med transport køre du eller flyver vi og lejer MCer Og hvad koster det ?

• klaus
  • klaus
Uffi, nu ikke så hurtig.. Læs længere oppe der står det hele :)

17 år 2 måneder siden #9 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Rumænien Episode two
- hallløj Uffi, der er grønt lys for et Kinderæg herfra bestyrelsen:Matrix: Håkon

• GUEST
17 år 2 måneder siden #10 af
Tak Håkon så skulle den jo være i vinkel Klaus: vi kan tale om det i weekenden til ko ivers kollisions løb Nu med møghamrende gode spor i lange baner

• klaus
  • klaus
Husker at vi ind i mellem de mange øl der røg ned lørdag aften til farmer date, at i skulle med til rumænien (Uffe & Dan). Fedt nok !! Har i dag sendt jer en mail med div. nødvendige oplysninger.

• GUEST
17 år 2 måneder siden #12 af
Ja puha om det var farmer sporet eller after partyet der var hårdest ved jeg ikke men det var en fin dag og ja jeg har godt nok en tåget erindring om noget Rumænien så det finder vi sikkert ud af mig og morfar "hvilket i øvrigt er et lidt dumt navn til den gamle rocker"

Tid til at oprette siden: 0.830 sekunder
Leveret af Kunena Forum