Skip to main content

Spanien

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Spanien
Har fået pris på en lejlighed ca. 120 euro om dagen.. Men Spanien er jo Spanien, så kan først få af vide hvilken en det er ca. midt i Marts.. Jaja, det er jo osse først den 01 April i kommer :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• GUEST
16 år 10 måneder siden #52 af
Besvaret af på emne Spanien
For mig er det fint om jeg får at vide hvor jeg skal kaste min krop den. 2 april ved 22 tiden kommer du og laver morgenmad? eller er der en morgen cafe i nærheden.

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Spanien
Vi kan bo i hvad som helst, men er der garage til dyngerne? Bliver de stjålet kommer armerne sgu hurtigt ned.... Der følger vel en sprød señorita med til lettere rengøring og putning af trætte drenge :)

• klaus
  • klaus
Garage ved jeg ikke om der er til lejligheden.. Men jeg har 2 hvor de er fin plads til alle cyklerne.. :D Alle senoritas bor hos mig, men sender nogen over hvis jeg vil ha en fri aften :?

16 år 10 måneder siden #55 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Spanien
Håber ikke at alle de der senoritas du har derhjemme er din størrelse. Der skal gerne være nogen der kan tage nogen prygl fra en overgæret silverback i legehumør. Husk: det hjælper ikke noget at have et ordentlig søm hvis man ikke har en ordentlig hammer at slå det i med:| Grus&Blod

• GUEST
16 år 9 måneder siden #56 af
Se hvad www.panoramio.com/photo/1479340 kan kun opfordre Klaus til at lægge nogle billeder op med noget terræn som kan ses via Googel Earth

• klaus
  • klaus
Der kommer ingen billeder på Google, så kan jeg jo ikke lave andet end at vise folk rundt :D Det er vist det man kalder arbejde :s Har idag trukket flere spor, af den sjove karakter & kan i den forbindelse sige til jer der kommer ned, monter bundskjold & bære/slæbe stropper både for & bag i/vi får brug for dem :? Yahhhhh..

• Morfar
  • Morfar
Skulle man mon købe sig et 12V spil på tilbud i Harald Møjborg? Og montere stort batteri? Er ikke meget for de fysiske slæberier. Men mere gas plejer jo også at kunne klare sagen. Altså INDEN forhindringen. :D Glæder mig dælme til vi skal afsted! Moffi

• Morfar
  • Morfar
Testing - Testing...... Har slugt 2 dages testtur hos Don Klaus. Dælme siger jeg jer I ikke bliver skuffet. Både mænder og maksiner kan få alle de prygl man kan tænke sig. Terrænet skuffer ikke. Kom glad. Her er ALT til off road ånden. :) Se billeder i galleriet. Don har hjulpet med at oplaode dem. Kan styre KTM, men ikke computer.... :s Moffi

• Sniger
  • Sniger
Besvaret af Sniger på emne Spanien
Jeg glæder mig helt psycopatagtigt til vi skal afsted og så er der en hel måned til det bliver vist den længste måned i mit liv :s John.

• klaus
  • klaus
Fint lige at ha Dan på testing besøg.. Vi kom frem til at ruterne skulle være længere (200+) & et par takker op i sværhedsgrad (Erzberg style) :s *

• klaus
  • klaus
Så er der booket lejligheder til da Boys. 100 Euro pr. nat.. In total & ikke pr. person :D Sidst der var besøg fra DK, var det Dan & der fik vi testet sporene, denne kommende weekend holder Sand & Sæd GF her hos mig i den forbindelse vil vi tjekke nattelivet & hvad der ellers følger med, så hele pakken skulle være klar til i engang kommer ned :D Nu med for mange cykler.. Der ryddes op, så derfor udsalg: KTM EXC 250F årgang 2007, pris 45.000 (På Spanske plade). KTM EXC 525 årgang 2005, pris 35.000 (Uden plade). Begge skal hentes her hos mig eller os sender jeg dem med posten :D

• klaus
  • klaus
Sand & Sæd was here.. avavavavavava.. :s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s:s Billeder & video i galleri.

• klaus
  • klaus
Nu virker videoen osse.. Dog i utrolig dårlig opløsning for at få oploadet på siden...

• GUEST
16 år 7 måneder siden #65 af
Lige hjemkommet fra Sierra de Gredos... I kan godt glæde jer, Spanien er uudtømmeligt mht fed offroad, og rigtig mange spor er på GPSén. Den lejede VW Polo 1,2 måtte give op flere gange, selvom om børn og kone var meget forstående overfor mine frustrationer - der var bare spor OVERALT, og mange af den helt fede slags, hvor der er mulighed for at slå sig MEGET!! En ekstra gevinst ved Spanien er spanierne. Hystaderne og regelrytterne har langt trangere kår end herhjemme - faktisk oplevede jeg på en og samme dag: 1. en ryger der røg indenfor blandt andre 2. en hund der sked i en park 3. en der drak en øl i samme park 4. En offroader der kom gennem byen mod bjergene, uden plade. Alle vores regler er nok til for en grund, men jeg tager nu hellere 0,0042% forøget risiko for lungekræft, en lort mellem tæerne og synet af folk der dyrker det de vil, for at slippe for alt det bavl vi btgger op herhjemme! GLÆD JER!!

16 år 7 måneder siden #66 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Spanien
I sandhed vigtige pointer du der "hjemhenter" fra de varme lande, Jesper!! - og når nu vi er stedt i omtalte "bævleDK", så er det da for fedt at der findes en udvej!!? Vi ses til offroad, enduro og bålhygge nu, og i fremtiden :[ Snedsted pulserer lige og "VM" i Vandel venter:[ Pusher

• klaus
  • klaus
Rigtig fin betragtning Jesper, ovenstående er en af de væsentlige årsager til at jeg forlod det forjættede land DK, ja & så naturligvis skatte problemet når man tjener penge & afgift problemet når man gerne vil ha noget udstyr :D Her også programmet for gutterne når de kommer ned: Day 1 - 125 Km Day 2 - 200 Km Day 3 - 165 Km Day 4 - 75 Km Day 5 - 108 Km Day 6 - 75 Km Færi...

16 år 7 måneder siden #68 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Spanien
Ikke helt færi du der "Don Klaus":) - når nu jeg ikke har chancen for "Tour del mussos" denne gang, så går jeg selvfølgelig op i hvad 50/50 chance for indendørs enduro på Mors betyder?? Vi arbejder jo seriøst på at få skudt gang i en ny enduroepoke her i DK! Pusher

• GUEST
16 år 7 måneder siden #69 af
Jeg hørte forleden Helle Joof (eller...) udtale: " Det bliver for ensporet, når manden der reelt leder DK aldrig har smagt noget der er stærkere end skummetmælk"... Jaa, det rammer sgu meget godt.

• klaus
  • klaus
50/50 betyder at ideen, viljen & lysten er der, der mangler at blive sat nogle tal på & så ellers planlægge sig ud af den tid det tager at bygge banen :D Men det skal nok gå alt sammen. Har møde i DK nu på Torsdag & kan fortælle meget mere til GF. Indoor is the real deal :? Yahhh. & nu du ikke kommer med denne gang betyder jo ikke at du ikke bare kan kigge forbi en anden gang, du vil elske det terræn der er hernede..

• klaus
  • klaus
Jaja, i skal ikke komme & tro at i er de eneste der har sne, var en tur oppe i bjergene her i søndags, der var faldet lidt sne siden jeg var der sidst :D

• klaus
  • klaus
Mere video fra Generalforsamlingen i Sand & Sæd alias drengerøvene :D

• klaus
  • klaus
Så er de 6 trætte vikinger sendt hjem til DK. Der kommer meget snart nogen alt for svedige billeder. Står du & gerne vil afsted, så kontakt mig, så finder vi ud af noget.. & husk: Der er ting som ser værre ud en de er Der er ting som ser lettere ud end de er hernede er tingene som de ser ud :s

• klaus
  • klaus
En lille tur downhill, Picos de Europa i baggrunden med sne på toppen.

• klaus
  • klaus
Billeder i galleriet fra DMCU`s træningslejer i Spanien :D

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Spanien
tak for sidst don K det var det fedeste hårdeste vildeste pas på klauses politiker sprog denne bakke er nemmere end den ser ud = det går lige denne bakke er sværere end den ser ud = det går for de fleste med megapuls og gennemvæddet i sved denne bakke ser ud som den ser ud = det er kun klaus der kommer op i lige linie og nogle backflipper og knækker styr og slår bagstel skævt efter mega koldbøtter men et helt hold arb bier i et perfekt team så var den gas gas kørende igen samme aften det gir lyst til nye prøvelser med vikinge-traktoren gaffa von der vikingemc chaufør

• Morfar
  • Morfar
For jævle vi fik tur. Med sol, smukke landskaber, super mad + øl (vigtigt for en Morfar) og masser af gas, både på rullen og socialt. DMCU kan være stolte af allerede at have haft 6 piloter på træningslejr hos Don K. DMU derimod burde skamme sig over den artikel i Motorbladet, hvor de klantrer alle andre end sig selv for at enduro er hoppet til DMCU. Mage til jammer og vasken hænder..... Anyway - tag en billig flyver ned til Don K. Han er ved at have strikket et koncept med leje cykler. Prøvede selv en Honda CRF230. Fantastisk bjergged. Meget bedre end min 525 til den slags dernede...:] Og hvis Don K spørger om der er mere i dig sidst på dagen skal du tænke dig om inden du siger "Ja" Moffi - nu med frontflip

• GUEST
16 år 7 måneder siden #78 af
Det skal lige nævnes at billedet ikke er trek foto han landede sådan og det gjorde knallerten også så da moffi

• Morfar
  • Morfar
Gas Gas rettes op efter backflip, brækket styr og trimle ned af helvedes opkørslen.... :s Bemærk iveren da tumberne fik lov at gå amok.... :Matrix:

Tid til at oprette siden: 1.082 sekunder
Leveret af Kunena Forum