Skip to main content

Tur til Don K. i Spanien

• Morfar
  • Morfar
Tur til Don K. i Spanien blev oprettet af Morfar
Yo Knopbrødre, Der er billige billetter hos Ryanair, så jeg tænke om nogen er med på en novembertur ned til Don K i Spanien for at få lidt lindring til off road dyret. Jeg er slemt i underskud….. Lidt facts om balladen: Udrejse torsdag 13/11: 10:15 fra Århus til London Stanstead 10:55. Pris 79,- kr. Videre fra London Stanstead 15:05 til Santander 18:00. Pris 10 £ (ca. 100,- kr.) Ophold hos Jesus (nemli ja!!) i 6 dage. Det er et lille sted med overnatning i 2 og 3 mandsværelser og en traditionel spansk restaurant. Prisen er 120 € (ca. 900 kr.) pr. døgn. Det inkluderer overnatning, fuld forplejning, leje af cykel, samt guide. Der er IKKE benzin og udstyr med. Se mere på www.virtusoffroad.com Han har 6 cykler (KTM EXC og Honda CRF), så det er først til mølle….. Hjemrejse onsdag 19/11: 20:10 fra Santander (vi kan altså køre off road den dag, hvis vi vil) til London Stanstead 21:00. Pris ca. 79,- kr. HER SKAL VI SÅ OVERNATTE. Da fucking Ryan Air ikke kan linke os hjem samme dag….. Har tjekket alle mulige andre destinationer, inkl. dem til Billund, men der er ikke noget helt hjem samme dag. Videre torsdag 20/11 FRA London Stanstead kl. 07:10 til Århus 09:50 Så vi snakker flybilletter til ca. 400,- kr. + overnatning i Stanstead (??? Kr.) + 5400,- kr. til Jesus. Hva’ siger I? Billetterne hos Ryan Air skal nok bestilles lidt tjept…. Og man gør det selv. OG hvis I har forslag til ændringer i rejseplanen bedes I selv undersøge om der er afgange og pladser. Jeg synes Ryan Airs hjemmeside stinker, og er sur på den. Man kan ikke se afgangene de enkelte dage fra hver destination. Man skal f….. taste hver enkelt dato ind for at se om de flyver den dag. Og man kan ikke lave rejser med mellemlanding….. For f…… Hvilket årtusinde lever de i???? Johan: Der er en opgave hvis Australien glipper…… Nå – kom så!! Giv lyd. Moffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Tur til Don K. i Spanien
Yo Knopbrødre,

Der er billige billetter hos Ryanair, så jeg tænke om nogen er med på en novembertur ned til Don K i Spanien for at få lidt lindring til off road dyret. Jeg er slemt i underskud…..

Lidt facts om balladen:

Udrejse torsdag 13/11:
10:15 fra Århus til London Stanstead 10:55. Pris 79,- kr.
Videre fra London Stanstead 15:05 til Santander 18:00. Pris 10 £ (ca. 100,- kr.)

Ophold hos Jesus (nemli ja!!) i 6 dage. Det er et lille sted med overnatning i 2 og 3 mandsværelser og en traditionel spansk restaurant.
Prisen er 120 € (ca. 900 kr.) pr. døgn. Det inkluderer overnatning, fuld forplejning, leje af cykel, samt guide. Der er IKKE benzin og udstyr med. Se mere på www.virtusoffroad.com

Han har 6 cykler (KTM EXC og Honda CRF), så det er først til mølle…..

Hjemrejse onsdag 19/11:
20:10 fra Santander (vi kan altså køre off road den dag, hvis vi vil) til London Stanstead 21:00. Pris ca. 79,- kr.
HER SKAL VI SÅ OVERNATTE. Da fucking Ryan Air ikke kan linke os hjem samme dag….. Har tjekket alle mulige andre destinationer, inkl. dem til Billund, men der er ikke noget helt hjem samme dag.
Videre torsdag 20/11 FRA London Stanstead kl. 07:10 til Århus 09:50

Så vi snakker flybilletter til ca. 400,- kr. + overnatning i Stanstead (??? Kr.) + 5400,- kr. til Jesus.

Hva’ siger I? Billetterne hos Ryan Air skal nok bestilles lidt tjept…. Og man gør det selv.

OG hvis I har forslag til ændringer i rejseplanen bedes I selv undersøge om der er afgange og pladser. Jeg synes Ryan Airs hjemmeside stinker, og er sur på den. Man kan ikke se afgangene de enkelte dage fra hver destination. Man skal f….. taste hver enkelt dato ind for at se om de flyver den dag. Og man kan ikke lave rejser med mellemlanding….. For f…… Hvilket årtusinde lever de i????

Johan: Der er en opgave hvis Australien glipper……

Nå – kom så!! Giv lyd.

Moffe

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Tur til Don K. i Spanien
jeg er på fandt lige dette på min tlf don k blir kørt til grænsen når han får besøg fra dk :Matrix: gaffa

• Morfar
  • Morfar
Jeg har booket flybilletterne hos Ryan Air. Den samlede pris for de 4 billetter løber op i ca. 1000,- kr., da de jo har tillæg for alt muligt. Selve billetten koster ingenting, men så er der lige tjek ind og visa gebyr…. Få booket i en fart hvis I skal med. Surt hvis der ikke er billetter…… Der er overnatning i Stanstead på B&B til ca. 250 – 300 kr. Men det booker vi først når vi ved hvor mange vi bliver. Det bliver godt….

16 år 4 uger siden #5 af ErikKristensen
Besvaret af ErikKristensen på emne Tur til Don K. i Spanien
Også mig siger ØLLE. Så skal der trækkes streger i græsset. Mon moffi vil have hovedet op denne gang??::wall::

• Stefan
  • Stefan
Besvaret af Stefan på emne Tur til Don K. i Spanien
SVIN !!! Jeg vil ikke hører mere om alt det PJAT få jer et arbejde,hus familie, hund og volvo, så kan i sku selv prøve det når man ikke har tid til at lege... Og Nej jeg er slet ikke spor misundelig !!! Bare rigtig rigtig ked af jeg ikke skal med..... Men god tur knejter Stefan

16 år 4 uger siden #7 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Tur til Don K. i Spanien
Enig Stefan. Mon ikke det der med tid er noget der kommer når børnene bliver lidt større og kan finde på noget selv:Matrix: Når vi bliver lige så gammel som morfar, så skal i bare se :)

• Sniger
  • Sniger
Besvaret af Sniger på emne Tur til Don K. i Spanien
AAAAAAAAArghh Den var sku lige under bæltestedet har lige brugt 16 kg på en ny tand troede ikke at der skete mere i år der kostede penge :s nå ja det gjorde der så, det kunne jeg vel ha sagt mig selv :wall: men kan nok ikke nå at samle så mange flasker der skal til inden da. Så må vi jo lave en trøste tur i dk :) bare for ikke helt at gå ned med flaget John.

• Morfar
  • Morfar
Jamen det var sgu også ren impulshandling uden den mindste trævl af planlægning eller omtanke. Heldigvis :) Det er ikke kun forbeholdt præmens kvinder den slags. Sultne off rødder kan også :D Arbejde er usundt. Off road er rigtigt meget sundt. Derfor er vi halvsyge gamle stoddere nødt til at køre hele tiden. For at holde os raske :Matrix::Matrix::Matrix: Og jo Jakob: Det bliver meget nemmere når afkommet selv kan tørre og bruge fjernbetjeningen.... Der bliver tur igen i foråret. Med lidt længere planlægning. Såååå - hold den stiv.... Moffe

• Steffen
  • Steffen
Besvaret af Steffen på emne Tur til Don K. i Spanien
Jeg kan ikke sige andet end god tur, I er for seje. Jeg har forsøgt at få fri, men chefen skulle til USA den uge og jeg får jo ligesom penge for at passe shoppen. Jeg får helt lyst til at græde! Kom nu forår, Rumænien og Spanien. Gi den gas gutter. Steve.

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Tur til Don K. i Spanien
don k blir kørt til grænsen når han får besøg fra dk....... JA TAK :D Her lige et billed fra en af de "nye" ruter, som, ja, er som den ser ud :(

16 år 4 uger siden #12 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Tur til Don K. i Spanien
Selv om man, næsten umærkeligt, får sædtunge nosser af al den snak om Ryan "the fag" Air, så er der jo ingen grund til klage!? John og Co forkæler os d. 9/11 med et garanteret monsterfedt ræs, som man bare må med til :[ - og der er bålhygge allerede fra lørdag aften! Og d. 22/11 fyres det første, af mange, Classictræf af, sikkert med en kulturtyngde, og mangfoldighed, der matcher Noahs ark!! Flere af rødderne har allerede "powershoppet" på Ebay, eller nærlæst underrubrikken "gives væk" på DBA, i håbet om at finde, og mobilisere, jern til dette længe ventede retrotræf. Det giver stof til eftertanke, og følelsen af at noget meget vigtigt er under opsejling!? Nogle få af os går iøvrigt bare ud i skuret og hopper på den første og bedste knoldhopper vi finder under hønsemøget, og hvis den ikke brækker benet på os, som gengæld for de alle de tæsk den fik i 80érne, så kommer vi sidelæns på dem på dagen :Matrix: - og Moffe - det er fedt med dine impulser - og flot af én på din alder:[ - og genialt at lægge "Don Habla" turen så I kan nå begge de omtalte arr. også! - nå, jeg skal smøre madpakker - til 3 små unger, uden fjernbetjening!! Ses til ræs og træf - uden gul refleksvest :s

16 år 4 uger siden #13 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Tur til Don K. i Spanien
Pi Piv herfra ! Madpakkerne er smurt (ungerne har det over det hele ;O) Konen griner bare ( godt hun ikk grædder) Så er der bare lige det der hus der skal fuges om inden frosten får fat i de gamle brikker nu det er krasset ud. GOOD DAMM hvorfor har jeg sagt ja til at være murarbejdsmand, i 45-46-47. Go tur boy´s og Moffe få lige lavet lidt fler huller i ozonen så foråret kommer i januar, så er jeg klar på en tur ok !!!!!! Lassemann ps. Ølle hvor dan fáen har du fået kørene til at malke sig selv og de køkkener til at hoppe op på vægene selv, så du AAAAALTID kan leje når der er noget sjovt i farvandet ;O))

16 år 4 uger siden #14 af poulbundgaard
Besvaret af poulbundgaard på emne Tur til Don K. i Spanien
Der er blevet til aaaaaalllt for lidt offroad i år, så jeg er frisk på en efterårstur i det spanske. Er der flere ledige sæder i Jesus' garage? Ring evt. til mig på 29424321, så kaster jeg mig over Ryan med det samme. Poul

• Morfar
  • Morfar
Pusher har ret. Turen kunne nemli lige knibes ind mellem Brande og Classico. Det er jo fantastisk så mange ting der er gang i i vores lille klub. Når vi engang må give op er vi nødt til at have et off road olle kolle. Med egen bane og kæmpe værksted til alle de gamle jern vi slæber med. + nogle gode sild til frokosten hver dag :) Anyway, der er nu 5 mand på listen, så vidt jeg kan tælle: 1) Ølle 2) Gaffa 3) Poul 4) Uffe (skal lige flytte Grønland først.....) 5) Moffe så der er plads til 1 mere. Kom glad! Moffe

16 år 3 uger siden #16 af poulbundgaard
Så'r der bestilt bylletter hos Ryan. "Gratis"-billetterne på turen Aarhus-London var dog blevet udsolgt i løbet af dagen, så billetten blev kr. 250,- dyrere. :! Og lidt flabet, at 1 stk. bagage koster samlet en plovmand ekstra, men de skal vel tjene pengene et sted. Men prisen er dog stadig overkommelig.:D Er der research'et omkring overnatning i London? Vi kunne jo ligeså godt føl's så vi kunne drikke et par pints og tage fællesbad (nåja, afhængig af hvor godt vi kommer til at kende hinanden).:WoW: Og hvordan er det lige at parkere i Aarhus lufthavn nuomstunder? Koster det multiknaster, eller er det free-of-charge ligesom ved landingsbanen heroppe i Aalborg? _Poul

• Morfar
  • Morfar
Overnatning på hjemturen er der slet ikke styr på. Var det noget for dig Poul at ordne det? Der findes rundt om lufthavnen flere B&B, og det skal være rimeligt tæt på, da vi jo skal tjekke ind ca. 06:10 :! Aner heller ikke om det koster at parkere i Århus lufthavn. Det gør det sgu nok.... Fælleskørsel ville være super, men det er vidst kun Uffe og dig der kan. I er begge fra Ålborg, ikke? Naturligvis skal der være pints og fællesbad. Ellers lærer vi aldrig hinanden at kende.... :] Foreslår vi tjekker ind ca. 09:00 i Århus. Husk vi kun må have 15 kg. bagage med. Så det bliver nok med cross støvler og den mudderdekorerede kørejakke på i flyveren....:Matrix: Det er om meget snart..... Moffe

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Tur til Don K. i Spanien
det blir bare for cool med offroadtøj at bestige flyet i al ubemærkethed :WoW: jeg kan huske moffe føre an til parkering i hamburgs lufthavn VIP betyder ikke discount på tysk jeg har stadig pant i div løsøre for den parkering i en uge :wall: gaffa i race mode

• klaus
  • klaus
Lige lidt rejse info omkring Ryanair, i har sikkert købt billet, men til dem af jer som ikke har & har problemer med at holde vægten nede på de 10 KG for håndbaggage & 15 KG for kufferten, så kan der som tillæg betales for sport equipment, som koster 25 euro pr. afgang & dækker EN taske op til 30 KG, det smarte er at så behøver man ikke at betale for at få en kuffert med, da håndbaggage & sport equipment tasken kan rumme alt det man skal bruge til en uges offroad... Overvægt er der hvor ryanair tjener deres penge... PS, vejret i Santander lige nu: skyfrit & 25 grader :D PPS, Billund - Madrid ruten er nedlagt frem til engang i Marts..

• Morfar
  • Morfar
Jeg prøvede at tjekke ind med den sports bagage, men det udløste straks 445,- kr. 4 x 445,- kr = Multo mange bananer, så det annullerede jeg igen. Der skal jo være til Cerveza om aftenen...:fish: Hvis de 10 kg håndbaggage + 15 kg kuffert passer = 25 kg totalt er der ingen problemer. Og skulle Gaffas størrelse multiXL være tungere må han have støvler og jakke på ind i flyet. Moffe

• GUEST
16 år 3 uger siden #21 af
Besvaret af på emne Tur til Don K. i Spanien
så er Billetterne i hus :[ Ryan lær det med web siders tilgængelighed Eviva .......:?

• Morfar
  • Morfar
Lasse Plastikben er 90% klar alligevel. Noget med afbud fra murer. Så det ligner udsolgt. Dejligt. Moffe

16 år 3 uger siden #23 af poulbundgaard
>>Overnatning på hjemturen er der slet ikke styr på. Var det noget for dig Poul at ordne det? Jeg er lidt presset på tid resten af ugen, men jeg skal prøve at tjekke det ud ved nærmest givne lejlighed. Jeg vil forsøge at finde noget tæt på lufthavnen i den prisbillige ende. Er der nogen der ellers har specielle ønsker? _Poul

16 år 3 uger siden #24 af lassemann
YAHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU hvor kan man blive glad for at en mure overbooker ;O)))))))))))))))))))))))):):):) Fikser lige den fly tikket, og så
arivadachy dk vejr !! Ps. jeg kan sove i afgangshallen nu til vi skal afsted, (red.overnatning), bare vi lærehinnande at kende i Saunaen, og man må drikke øl der, så er "enden god" (pas på ølles store tommel):? Kaaaaanon fucking dejligt initiv Mof, ahhhhhhhh jeg er tændt.

16 år 3 uger siden #25 af lassemann
P-pladserne i Århus er ikk såå expensiv, men der er en stak rrrrigtig billige ved mit hus i Viby, så kan vi måske knive os sammen i en øse ud til Tirstrup ? ?VIP i Viby Moffe, så kan Gaffa få sit udlæg retur iform af eskort(e) fra Århus til Lufthavnen ;O)) Las:[

16 år 3 uger siden #26 af lassemann
Tickets ok----tjek hotel i stansted ? ryanair webben siger der er mulighed for at booke overnatning for 247,-Dkr ?noget, husker man måske så skal med en schuttle bus ud til et eller andet hotel på en mark i nærheden ? når jeg booker standsted santander står der noget om at man skal have autorisation/godkendelse af nogle "autoriteter" før "departure" hva devlan er det ? er det mig der kan gennem lyses før jeg kan smutte til spaninen over england, eller er det ikke for EU-borger ? Las

16 år 3 uger siden #27 af lassemann
london til santander : gratis sportsequipment 50Euro så nu er der ihvertfald, 40kg plads i min køjesæk ;O)), til div. gafdafa ruller etc. !

• klaus
  • klaus
For den hvor skal jeg ud & finde nye spor til jer her i weekenden... Der ligger nu sne i 2000 meters højde & der er 20 grader i bunden af bjergene, så medbring en rimelig varm jakke til de kolde dage... Santander lufthavn - Jesus, skal jeg hjælpe med den..? (Jeg kan ha 3 i min bil & Jesus kan sikkert hente jer andre).

• Morfar
  • Morfar
B&B er booket til 6 personer 19/11 på hjemturen. Vi skal bo på Aspens i Stansted. Der er shuttle bus til og fra lufthavnen, og kun 7 min. kørsel. Så er der vidst ikke flere hurdler. Nu er der kun at nyde turen herfra :[ Moffe

• Morfar
  • Morfar
Og ja Klaus: Hvis du og Jesus henter os kl. 18:00 13/11 i Santander lufthavn er ringen sluttet.... Moffe

16 år 3 uger siden #31 af poulbundgaard
>>når jeg booker standsted santander står der noget om at man skal have autorisation/godkendelse af nogle "autoriteter" før "departure" hva devlan er det ? er det mig der kan gennem lyses før jeg kan smutte til spaninen over england, eller er det ikke for EU-borger ? På din bekræftelsesmail fra Ryan er der et link, hvor man skal gå ind og registrere sit pas-nr, adresse m.m. Jeg tror det er det der menes....

16 år 3 uger siden #32 af lassemann
ok linket virker ;O)) Please click on the link below and retrieve your booking & complete the security questions for each passenger travelling. www.bookryanair.com/SkySales/FRRetrieveAPIS.aspx har alle selv fundet ud af det ? hmm jeg må rejse for lidt, eller læse for lidt af det der rander ind på mailen. så kan vi forhåbentlig regne med at der ikke kommer flere uforventede oplevelser med "guarda cevil" eller hvad de nu hedder de der baskere etc. ;O)

16 år 6 dage siden #33 af lassemann
lur mig om ikk det er spanske plader der er på ?

• klaus
  • klaus
For satan, det kræver da vist stort kørekort at bakke til der.... :? Nå men til jer som ikke kigger forbi denne gang, kan jeg sige at vi i dag har 20 grader & sol :D Næste tur bliver i påsken, hvornår den så end ligger..? Adios amigos.

16 år 5 dage siden #35 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Tur til Don K. i Spanien
Hehe :) Gad vidst om Jakob nu kommer efter dig, med det in-put du lige fik leveret dér, Lassemann :) Dorte Jeg må vist til at holde bedre øje med det hele her, så jeg ikke går glip af kvalificeret underholdning :)

• Morfar
  • Morfar
Der er nu lidt billeder i galleriet fra turen. Moffe

15 år 11 måneder siden #37 af lassemann
Altså moffe, de billeder de billderer ;O)))))))))))))))))))))))))) ja man sku ha været der selv, suber griner ikk. meeen majet bedre når man kan huske de situationen de blev taget i ,!!!!! De bliver storm feeed at prøve det hele og lidt til om igen i april !!!:) Laslo

Tid til at oprette siden: 1.544 sekunder
Leveret af Kunena Forum