Skip to main content

Samfundstjeneste på højeste plan.

16 år 3 uger siden #1 af dustndirt
Samfundstjeneste på højeste plan. blev oprettet af dustndirt
Sad idag og blev en anelse nostalgisk her på mine ældre dage. Har et stykke tråd på min pc, " Ishøj Mafia/Perker for altid". Det vækker direkte links til barndommen i Ishøj. Vi har alle hørt om det ballade der sker nu i Gellerup, Mjølnerparken osv. Kender vi nogen af de involverede personligt ??? Næj, og det er fanme en del af problemet ! Kunne man forestille sig at VI ville stille op med ex antal cykler og guidence til en gruppe drenge der ellers aldrig får den chance ?? Jeg har en Honda meldt til det sikkert og vist ! Og du ???? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 år 3 uger siden #2 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Samfundstjeneste på højeste plan.
Sad idag og blev en anelse nostalgisk her på mine ældre dage.
Har et stykke tråd på min pc, ` Ishøj Mafia/Perker for altid`.
Det vækker direkte links til barndommen i Ishøj.

Vi har alle hørt om det ballade der sker nu i Gellerup, Mjølnerparken osv. Kender vi nogen af de involverede personligt ??? Næj, og det er fanme en del af problemet !

Kunne man forestille sig at VI ville stille op med ex antal cykler og guidence til en gruppe drenge der ellers aldrig får den chance ??
Jeg har en Honda meldt til det sikkert og vist !
Og du ????

Dorte

16 år 3 uger siden #3 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Samfundstjeneste på højeste plan.
Den faldt ikk i god jord. Man ku ellers mene at med den udvikling, det har haft i den sølle tid jeg har været med, så skulle der være plads nok ! Nye garager ! Nå jeg giver ikke sån lige op.. Går til min crossmand. Men jeg syns godt vi ku ! Vi har overskud nok til at gi andre en optur !! Dorte

Tid til at oprette siden: 0.399 sekunder
Leveret af Kunena Forum