Skip to main content

Afgifter

• Stefan
  • Stefan
Afgifter blev oprettet af Stefan
Hejsa Jeg påtænker mig et stykke blik til Ktm'en, og ville derfor hører om der er nogen af de folk der har fået indregistret cykler fornyelig, der evt ville sende en kopi(jeg skal nok betale porto'en). Vil gern have lidt papir'er med når der skal forhandles priser. Det skal nok være 2004 modeller og fremad. På forhånd tak Stefan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Stefan
  • Stefan
Besvaret af Stefan på emne Afgifter
Hejsa

Jeg påtænker mig et stykke blik til Ktm'en, og ville derfor hører om der er nogen af de folk der har fået indregistret cykler fornyelig, der evt ville sende en kopi(jeg skal nok betale porto'en). Vil gern have lidt papir'er med når der skal forhandles priser. Det skal nok være 2004 modeller og fremad.

På forhånd tak

Stefan

15 år 11 måneder siden #3 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Afgifter
Hej Stefan Spændende at høre hvad sådan en svend skal koste, nu med hullet sæde, manglende kølerplastik, godt bule udstødning osv osv. Den skal klart toldsynes til under middel og så skal du have maksimum fradrag for cross anvendelse. Skat har en tabel som giver et % fradrag efter årgang. Min XR650 gav 70% fradrag på handelsprisen inkl afgift pga cross anvendelse. Den er dog registreret år 2000. Billigste løsning: www.showplate.se/butik/index.php?cPath=2...292f45755157b738fabc Du kan finde alle afgørelserne inde på skats hjemmeside, men det ved du nok godt.

• Stefan
  • Stefan
Besvaret af Stefan på emne Afgifter
Hvad søger du på inde på skat's hjemmeside for at finde de afgifter på ktm'er ? hvordan går det med armen ?

15 år 11 måneder siden #5 af JakobXR???
Du får den lige i punktform. Husk at slå "popup killer" fra eller tryk shift ned samtidig med du vælger undermenu på deres hjemmeside: 1: www.skat.dk 2: borger 3: motor og nummerplader Nu virker deres hjemmeside ikke og kan ikke huske resten. Men du kommer til et sted hvor man kan se allerede afgiftsatte køretøjer - her kan man søge på mc, ktm osv osv. Du er en ung mand - du finder nok ud af det:) Armen går skidt. Gipsen skal først af den 5 januar. Hvis der var noget der var groet sammen, så fik jeg de ihvertfald rykket fra hinanden igen igår ved et godt slag på hånden. Kommer det barn mon ikke snart:s

15 år 11 måneder siden #6 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Afgifter
Hej JAcob, jeg har efter clauses opfordring skrevet lidt om enduro ved anders eriksson i august, kan du ikk lige smide en mail så jeg kan linke teksten !! har mailet anders for at få et par billeder, ellers snup lidt på www.ae-racing.com min en artikkel om lidt fjedrer og dæmpning var på sin plads, tjek evt. tenerre siden for det, eller jeg kan skrive lidt men har vist ikk billeder her heller måske kan Johnny gøre det bedrer brande er der vist nok fra og spain kan Dan klarer, der kommer jo en tur til, så artikkel kan være optakt til den også få evt. klaus til at lave et indlæg om hans forstående off firma !! slut herfra Lasse

15 år 11 måneder siden #7 af JakobXR???
Vi røg vist lige på Stefans afgiftstråd, men min mail er den der står på forsiden under materiale til årsrevy. Super med nogle beretninger. Vi skal nok få lavet en god revy.

Tid til at oprette siden: 0.888 sekunder
Leveret af Kunena Forum