Skip to main content

Dakar Event 2009

15 år 11 måneder siden #1 af dustndirt
Dakar Event 2009 blev oprettet af dustndirt
Så er den gamle tøz her officielt tilmeldt til eventen. Ska man nu ta russeren med 2WD og de mange kilo, men 3 hjul eller bare Hondaen, æhh ? :fish: Nå det vil vise sig :) Nogen andre med herfra ? Dorte

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 11 måneder siden #2 af dustndirt
Besvaret af dustndirt på emne Dakar Event 2009
Så er den gamle tøz her officielt tilmeldt til eventen.
Ska man nu ta russeren med 2WD og de mange kilo, men 3 hjul eller bare Hondaen, æhh ? :fish:

Nå det vil vise sig :)

Nogen andre med herfra ?

Dorte

15 år 11 måneder siden #3 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Dakar Event 2009
Klaaaaart 3 hjul, så har du jo (køre)"lejligheden" med ;O) Kunne være en suber dag, ser lige om jeg kan tage en sniger i det område ! Las

15 år 11 måneder siden #4 af dustndirt
Hvaaa... :) Ku man forestille sig at Hr. Lasse har kugler til at sætte sig i den sidevogn og lade mig køre råddent ???? :Matrix: Det er der ellers ikke mange der tør... Dorte

15 år 11 måneder siden #5 af dustndirt
Gad vidst hvordan den kom til at se sådan ud ??? ... /d

15 år 11 måneder siden #6 af lassemann
Wahi !! Så skal den vist monteres med bur, og på invendig side, holdere til : Blågajol, Gulgajol,Hvidgajol,Sortgajol,grøngajol,rødgajol glemt nogen ? Du må simpelt hen se det klip fra seneste spain tur, Dan tar det nok med eller kan lokkes til at lægge det op, når han er blevet bedrer venner med sin computer igen ;O)) Måske han kan lave et link til hvor han kan få gratis uploader plads, Hasse kendte til noget ?? Kan vi be han om en link tl det sted ? L

• Hasse
  • Hasse
Besvaret af Hasse på emne Dakar Event 2009
øh billeder kan vi jo "sommetider" smide her eller på Picasa i hobetal.. videoer..... youtube - aner ikke hvordan - jeg sender gerne stafetten videre til jesper ht... Hasse

15 år 10 måneder siden #8 af dustndirt
Lassemann skrev: "Kunne være en suber dag, ser lige om jeg kan tage en sniger i det område !" Mente du det alvorligt ? Hvor i landet er du fra, siden du kan slå en smut-sniger forbi :D Det er jo lige om et par dage, og uden modig makker er jeg nødt til at slå et slag forbi trælasten efter ballast, min. 2x20kg mørtel + 20kg cement, dét skal jeg alligevel ha´hentet før eller siden, helst inden det blev vinter hø hø... :) Dorte

15 år 10 måneder siden #9 af lassemann
Arghhhh damed to aftenvagter til modparten, så jeg må passe "the kids" Nå vi kan jo altid fælde et par træer i Ry. ! Moffe og et par stykker kommer og planer lidt muld i næste uge, så det bliver vist ved det Dots. Kommer fra Århus, men selv om det er lidt tyndere luft her, så skal du vist ha en cement mere for at ballasten passer så´rn nogenlunde:D Glædeligt at se du vil med til August, det var et suber arrangement sidst. Meeeen mon ikke du skulle ta den røde derop:) seya Las

15 år 10 måneder siden #10 af lassemann
Står over bagren og ved siden af vvs her: www.dormck.dk/Forum/41%7CDORMCK_Arrangem...g_august/#pageBottom gid det var mig på nr 2 billede, men ak. har ikke en BMW ;O))

15 år 10 måneder siden #11 af dustndirt
Lassemann: Apropos Sverige. Det har du jo tjek på :-) Da jeg meldte til, havde jeg forventet en bekræftigelse på mailen, men der er ikke kommet noget. Så jeg går og blir lidt i tvivl, om jeg måske fik sat et komma istedet for punktum i emailen ved tilmelding... :? Eller hvornår kan jeg mon forvente at modtage info ang tilmelding og betaling ? Ved du det ? Jeg nøjes nu nok med de 60K ballast alligevel :D Med det aktivitetsniveau jeg holder her i vinterkulden, så når jeg vist ikke at få klasket 80K mørtel i muren, inden det blir hårdt som sten i sækken... Dorte

15 år 10 måneder siden #12 af lassemann
Har haft samme undren fra Svenskens side ;O)) Jeg mailede direkte til Anders, og alle "11" Danske er på og har fået plads, det er jo en ret god stak vi kommer denne gang:[ Så vi må hellere se om vi kan få et dormck telt oglidt bannere med til "pitten". Det giver jo også lidt fordele iogmed at vi ikke alle skal have 25L benno og reservedele med. hvem har en dækmaskine etc. :? Det bliver suber !! Hygge Lasse Back to work

15 år 10 måneder siden #13 af dustndirt
Æh, det vil sige jeg også er på ? - og ikke behøver bekymre mig ? Men de skal jo ha' no'en penge ? Jeg er forvirret :wall: Dorte Ahora no comprendo nada..

15 år 10 måneder siden #14 af lassemann
så er det jo godt jeg "komprinta" en lista para Anders, m los daneses Offroades qui es avec motocikleta a svedesa ió Augustus:) He Skraldespansk, har meldt mig til aften kursus, så bedre oversættelse endgang i maj !! Nej Dots der kommer en papir tilmeldelse hvis som sidst, fra Anders, han er bare rundt i verden hele tiden, så ro på, hvis du har tilmeldt dig med rigtig addresse, så kommer det, og det har jeg fået mail om. Las

15 år 10 måneder siden #15 af dustndirt
Hehe :) Qué bueno :) Ahora estoy mucha más contenta. Creo qué todo se va muy bien. Tak for hjælpen !!! Y me intiendo a de todo de qué tu has escribiendo antes :D Dorte

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Dakar Event 2009
Lasse og Dorte har udviklet et kodesprog vi kan bruge til fremtidige ture i Rold Skov. De sender nok ordbog rundt til os alle snart. Moffe

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Dakar Event 2009
jeg har set uffi udtale sig på youtube om et mudderskred i roldskov dette kunne nok offentliggøres i denne kode :Matrix: Gaffa von trangia touring

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Dakar Event 2009
yoau me ara rasingo am roldo skovo yeta skovfoda am berlinga rasinga grasida glada to be aliva

15 år 10 måneder siden #19 af lassemann
WAHI WAHI IÓ AY UNA TOTALES HIKKIS ESTA NOTCHE "NUS"(NU), E YO CANES NOTHES STOPPOS :[:[ GOOD DAMED vi får altså ikk brug for den der "x-listede" indercirkel side. M.det her sprog kan den skov fogde da gå til aaalverdens aftenkurser, og kuns blive endnu mere fanatikker på sin forkromede sideskørter af en ballingo racermobilos hva´:) Foreslår hermed, at alt sniger skrives i kode, og hvisman kan finde noget fra en Haynes Citroen manual at forputte hist og her, kan det kun antages at være SUBER IORDEN VÆRKSTEDS HUMOØR:s Tak for sidst, de fritter på vejkroen "nær" Rold Camping, ligger stadig godt i maven. godt nok var de lidt storre og smagte af overbagte efterårsruller ?, men det nordjyske køkken er jo heller ikke altid til at forstå, men mindre man kørre i Ballingo (ps. det er en kode) Uha dots, tror vi må kikke dypere i flasken for at jeg helt er med på dit "flydende", men det ska bli bedre, om 14 dage er jeg på spansk 1, ka jo ikke hjælpe jeg ikk ka komunikado isi.:D Later

15 år 10 måneder siden #20 af dustndirt
No preocuparse d' esto, amigo mio :D Nah, code off, har man 1 gang i sit (vilde) ungdomsliv væltet rundt på blaf med spanske gloser i årevis, tog uden billet land-og-rige-rundt, fest hid og did, fra Algeciras, Cadiz og Sevilla til Tafalla og San Sebastian og Barcelona - så det bare lissom at ta sin gamle cykel-agtigt.. hehe :] De første vigstigste ord: Si=ja, no=nej, lluvia=regn, naranja=appelsin, donde=hvor, lejos=langt.................................................................................................... Bah, jeg har glemt meget nu, det jo lææænge siden :! Men klø på, på den aftenskolebænk min ven :) Så kan vi sagtens komunikado. Me voy, aqui mi nïño quiere dormir. Hasta luego :) Dorte

15 år 10 måneder siden #21 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Dakar Event 2009
Hvem har været dygtig til Dakarevent? Så lige nogle billeder som en fra tenereklubben har taget. Og hvad ser man så pludselig?

Tid til at oprette siden: 1.178 sekunder
Leveret af Kunena Forum