Sponcorat
- Sniger
af Sniger
Sponcorat blev oprettet af Sniger
Sponcorat Der er som regel noget for noget ! Vi var så heldige at EG motocross & mc teknik gav sponsorat for 10.000 kr i tøj og andre gode sager. Og vi vil jo gerne nyde af han velvillighed en anden gang. Hvornår er det en forhandler der har været interresseret i vores sport ? Og hvornår har din mc-dealer givet noget til det du ånder for ? Jeg var 6 steder for at søge spons til Brande Enduro 3 sagde ja hvor EG gav langt mest og 3 sagde nej og de der sagde nej, var mærkeligt nok steder hvor vi handler ! Det er da værd at tænke på. Jeg siger ikke at I ikke skal købe ved jeres lokale forhandler, men husk lige på at de der giver og så skal leve ellers så stopper de. Så giv lige EG en chance for at bevise hvad han kan, du kan finde linket under Links her på siden. Og så skriv lige at du er fra DORMCK. så vi kan få en gaveregn igen. John.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Sniger
af Sniger
Besvaret af Sniger på emne Sponcorat
Sponcorat
Der er som regel noget for noget !
Vi var så heldige at EG motocross & mc teknik gav sponsorat for 10.000 kr i tøj og andre gode sager.
Og vi vil jo gerne nyde af han velvillighed en anden gang.
Hvornår er det en forhandler der har været interresseret i vores sport ?
Og hvornår har din mc-dealer givet noget til det du ånder for ?
Jeg var 6 steder for at søge spons til Brande Enduro 3 sagde ja hvor EG gav langt mest og 3 sagde nej og de der sagde nej, var mærkeligt nok steder hvor vi handler !
Det er da værd at tænke på.
Jeg siger ikke at I ikke skal købe ved jeres lokale forhandler, men husk lige på at de der giver og så skal leve ellers så stopper de.
Så giv lige EG en chance for at bevise hvad han kan, du kan finde linket under Links her på siden.
Og så skriv lige at du er fra DORMCK. så vi kan få en gaveregn igen.
John.
Der er som regel noget for noget !
Vi var så heldige at EG motocross & mc teknik gav sponsorat for 10.000 kr i tøj og andre gode sager.
Og vi vil jo gerne nyde af han velvillighed en anden gang.
Hvornår er det en forhandler der har været interresseret i vores sport ?
Og hvornår har din mc-dealer givet noget til det du ånder for ?
Jeg var 6 steder for at søge spons til Brande Enduro 3 sagde ja hvor EG gav langt mest og 3 sagde nej og de der sagde nej, var mærkeligt nok steder hvor vi handler !
Det er da værd at tænke på.
Jeg siger ikke at I ikke skal købe ved jeres lokale forhandler, men husk lige på at de der giver og så skal leve ellers så stopper de.
Så giv lige EG en chance for at bevise hvad han kan, du kan finde linket under Links her på siden.
Og så skriv lige at du er fra DORMCK. så vi kan få en gaveregn igen.
John.
- gaffaTT
af gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Sponcorat
bare det at du har været 6 steder for at få sponsorater tjener afgjort til din ære SNIGERJOHN at det blev så flot er helt fantastisk eg kan findes under link
www.scoyco.dk
tror vi er mange der er klar til brande 2009 gaffa
- GUEST
15 år 11 måneder siden #4
af
Besvaret af på emne Sponcorat
Han er også en flinker mand, købte mit udstyr ved ham
Tid til at oprette siden: 0.465 sekunder