Symaskine
- klaus
af klaus
Symaskine blev oprettet af klaus
Har fået købt mig en symaskine A.ka EXC 200 naturligvis model 2009 Det er da noget af det fedeste jeg længe har kørt på, utrolig let i handling & så kravler den op alle steder, det vil ikke længere blive nødvendigt at vente på Don K.... EXC 300 tilsalg...6.000 euro. helt nye fælge, dæk, plastic, greb, potte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- klaus
af klaus
Besvaret af klaus på emne Symaskine
Har fået købt mig en symaskine A.ka EXC 200 naturligvis model 2009
Det er da noget af det fedeste jeg længe har kørt på, utrolig let i handling & så kravler den op alle steder, det vil ikke længere blive nødvendigt at vente på Don K....
EXC 300 tilsalg...6.000 euro. helt nye fælge, dæk, plastic, greb, potte.
Det er da noget af det fedeste jeg længe har kørt på, utrolig let i handling & så kravler den op alle steder, det vil ikke længere blive nødvendigt at vente på Don K....
EXC 300 tilsalg...6.000 euro. helt nye fælge, dæk, plastic, greb, potte.
- Stefan
af Stefan
Besvaret af Stefan på emne Symaskine
Hej Klaus Tillykke med maskinen. Ja de små 2-t'er er sku fine... kommer du snart til nordjylland og leger ? God jul stefan
- Morfar
af Morfar
Besvaret af Morfar på emne Symaskine
aarrhhh Don K. - der må da snart komme nogen og smække din lille stramme off road røv! Man kan sgu da ikke ustraffet vælte sig i så mange fede maskiner og terræner til dem som du gør!!! Herrens hånd, eller Ølles (DEN er sgu stor) burde da liiiige rette dig lidt af Anyways - det hele er jo lutter misundelse. Går selv og brænder varmere og varmere på sådan en lille sprød 2-smoker. Er der mærkbar forskel på EXC250 og EXC200? For EXC250 er dælme let og sprød.... Fortæl - fortæl Moffe
- lassemann
af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Symaskine
HER-RYMMMFFFFF, vis du læste Tin Tin ville du vide at KAptajnen, dermed mener "øvøvøvøvøvøvøv buggar buggar buggar" hvorfor er det ikk mig:wall: Nå godt ord igen, og tillykker med "baben" gid det var mig. Største pluds: Nu får Jesus jo flere "nye" knallerter, så kan vi nyde lidt af det søde ydderst på tunge spidsen i Marts. De Excer er skisma for dyre også i Sveden, og Johan er endnu ikke blevet mør:[ Seya out there where the sun dont shine (menene i en slugt kæmpende af sved, når solen går ned, og vi bare er mørebanket efter en feeeed off dag, og der er pils og tre retters når vi kommer til Camino De Burgos;O) Lassemann Ps. pt. scooter luffer i Thansen til 77,-Dkr, de er skide dejlige og kun crosshandsker idag var suber fin fin. pas dog på at tørre duggen med højfart, så klapper de sammen, og er sværre at få poterne i igen.!!! Det er sent jeg er træt, og nu vil jeg ha en smøg
- klaus
af klaus
Besvaret af klaus på emne Symaskine
For satan for en fed maskine. Har nu testet den 3 gange & den er virkelig fed, leget lidt med gearing & 13/52 er valget til eks. Erzberg, hvor 13/50 er mere til det daglige brug, evt. 13/48 hvis man vil kører stærkere end 130 Km/t. Trial cyklen bliver osse solgt, for det kan 200 osse, eneste mangel er en elstart, men det er vel et spørgsmål om tilvenning/magelighed. Sammenligner man med 250 finder man ikke den store forskel, dog er 200 mere trial mindet, den har osse 6 gear hvor 250 har 5, så 1 & 2 virker den rigtig blød & lækker. Den kan ikke klare vestkysten i DK & de aller dybeste mudderhuller i Finnerup, men til alt andet vil denne maskine være sagen.. KØB den før din nabo & du vil opdage at han må kører hjem med lange arme inden du overhoved overvejet at tage et sip af din camelbag. Klaus nu med endnu større smil. & ja kom bare ned & klap mig i røven, mangler legekammerater...
- Steffen
af Steffen
Besvaret af Steffen på emne Symaskine
Jeg ved lige hvad du mener, DT fra ´83 er meget trial og 6 gear har den osse. Desværre har den ikke helt kræfter til at trække 6. gear. :wall: Så når engang jeg løber tør for ting at bruge penge på, så må jeg prøve med 200 Kubik max enjoy! Men det er altså rigtigt mht det med de lange arme og det er sjovere at prygle cyklen i stedet for at det er den der prygler dig! God Jul til dig i Spanien Klaus. Lidt snyd at du tager julegaverne i brug før juleaften! Ses. Steffen.
- yamahapusher
af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Symaskine
Virker det ikke lidt fesent at montere en lavere gearing bare fordi det går lidt opad:fish: -
Tid til at oprette siden: 0.657 sekunder