Skip to main content

Øh-enduro etape 2

• Stefan
  • Stefan
Øh-enduro etape 2 blev oprettet af Stefan
Hejsa Etape 2 Deltager bedes være Operative, Fredag den 30/1 kl 08:00. Afgang Fra ØH-enduro's head quarters... (Hvis det regner køres der ikke !!!) Planen er som følge: 1. High speed, Kratlust, trial og Ræs til middag. 2. Junkfood. 3. Mere kratlus og ræs. 4. kaffe kl 15 i ØH-enduro headquarters. der køres efter det vanlige motto "Alt er planlagt, intet er fastlagt". Deltager: 1. Morfar 2. Jakob k 3. Gaffa Hvis der er nogen af dem der ikke kan er det efter "Erst nach müllen" princippet hvis der er andre der har lyst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Stefan
  • Stefan
Besvaret af Stefan på emne Øh-enduro etape 2
Hejsa

Etape 2

Deltager bedes være Operative, Fredag den 30/1 kl 08:00. Afgang Fra ØH-enduro's head quarters... (Hvis det regner køres der ikke !!!)

Planen er som følge:
1. High speed, Kratlust, trial og Ræs til middag.
2. Junkfood.
3. Mere kratlus og ræs.
4. kaffe kl 15 i ØH-enduro headquarters.

der køres efter det vanlige motto `Alt er planlagt, intet er fastlagt`.

Deltager:

1. Morfar
2. Jakob k
3. Gaffa

Hvis der er nogen af dem der ikke kan er det efter `Erst nach müllen` princippet hvis der er andre der har lyst.

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Øh-enduro etape 2
hey stefan endnu et fedt intiativ fra øh s side håber der er en anden der kan bruge min plads måske vi kan finde på noget i forbindelse med at jeg er på den anden side bæltet håber i får god tur Gaffa

15 år 9 måneder siden #4 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Øh-enduro etape 2
Melder hermed klar til fredag. Regner det, så bliver det 8 timer i Biltema:[

• GUEST
15 år 9 måneder siden #5 af
Besvaret af på emne Øh-enduro etape 2
Så må jeg hedde Gaffa Fredag så passer deltager listen.

• Stefan
  • Stefan
Opdateret kriger liste: Morfar Jakob Uffe Ps. der er kaffe på kanden fra 07:30. pps. nu skal vi kun sove 4 gange mere, inden der skal køres....

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Øh-enduro etape 2
Jeg er allerede spændt op :Matrix: Og de lover tørt vejr med bid. Mums :) Men øhhh - hvor er ØH Headquater? Vil jo sørge for hestn er i parc ferme 07:30 så der er tid til kaffe... Moffe Racing

15 år 9 måneder siden #8 af Firestarter
Besvaret af Firestarter på emne Øh-enduro etape 2
Så har TEAM ØH-enduro planlagt en sprød tur. Vi ses kl 8.00, 100% kampklar. :Spidy:

15 år 9 måneder siden #9 af JakobXR???
Kanon. Det bliver en dag hvor en KTM 525 pludselig vil virke som en stor maskine med 3 x KTM 250 EXC og 1 stk. GasGas 300 på deltagerlisten.

• Stefan
  • Stefan
Hmm 3 * ktm 250.... Dooooo jeg havde nu påtænkt at lufte symaskinen (WR 200), og tror Mr. Firestarter er på en WR 400..... Men lad os se hvad dags formen siger... En ting er sikker der skal luskes og ræses. Vi ses

15 år 9 måneder siden #11 af JakobXR???
Jeg kommer altså på den lille, men tager nok Hondaen hvis det er noget Hi-Speed ræs vi skal ud på. GasGas'en har fået ny plastik, da alt det gamle smadrede og det er ikke til at holde ud at se som det skinner. Tror lige den skal ridses til hurtigst muligt :[

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Øh-enduro etape 2
Som Gaffa siger: Hellere en ordentlig 4-takts madamme end en lille 2-takts anoreksitøs. Måske han har det som mig: Vil gerne, da de små magre jo kan nogle ting de store kløjs lidt med. På den anden side må piloten bare mane sig op og ta ordentligt fat om madammen. Med en fast (gas)hånd kan de tykke drives til det meste :! Så team Angst & Bange stiller på 525 med kilovis af ligegyldigt extragejl, og fyldt 13 liters tank - bare for sportens skyld :Matrix: Moffe Racing

• gaffaTT
  • gaffaTT
Besvaret af gaffaTT på emne Øh-enduro etape 2
ja jacob jeg har det lige som moffe er sgu lidt småmisundelig på de der 2t anoreksibørn der men dette er vist turen hvor gasgas er i sit helt rette element så den ville være mit valg rigtig god tur Gaffa

15 år 9 måneder siden #14 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Øh-enduro etape 2
Det fyger jo rundt med højpotente maskiner i det nordjyske på fredag. MÅ hellere møde på dt´en for at lavne standarden lidt - udenforstående skulle jo ikke få de tanker at det kræver potente cykler for at krat-luske.... - og hvis det så gør, håber jeg i gider slæbe lidt... Jeg skal nok medbringe rebet:s:s:s Men DT´en er toptunet efter Trangia - nå ja, jeg har da fundet gashåndtag og kick-starter i mudderet:wall: Glæder mig:)

15 år 9 måneder siden #15 af JakobXR???
Det var da lige godt den svedigste tur som ØH enduro havde sat sammen. Alt var timet og tilrettelagt og under morgenbreefing fik vi at vide hvor mange minutter vi havde fra vi entrerede et område til vi skulle være ude igen:Matrix: Den frostklare morgen var lidt hård ved materiellet. Uffi fik vel omtrent 15 minutters kørsel før et styrt knækkede en styrbolt. Efter 30 minutter stod Firestarters plejlstang af på hans Yamaha enduro (WR/YZ - kan ikke huske hvad det er for en). Han ringede efter assistance og fik hurtigt rekvireret et stk. KTM 250 EXC. I et ufatteligt fedt område (som jeg ikke kan røbe uden at blive likvideret) sprang så kæden på KTM'en. Her ville mange så give op men Firestarter drog til byen for at købe ny kæde. Ingen på lager, og hvad gør man så? Jo man trækker trumfen og drager endnu engang hjem for at hente ny maskine - denne gang en Yamaha 400 crosser. Dette beviser så endnu engang at man altid skal have en cykel eller to i baghånden:[ Vi kørte skov, trial og hillclimb til den store guldmedalje og som repræsentant for bestyrelsen blev det pålagt ØH enduro at undersøge muligheden for at låne/leje området til noget fælles arrangement, for det var for vildt og der var udfordringer for de fleste. Der var en liflig duft af totaktsolie, med intet mindre end 4 stk oliebrændere på én gang:s Wildthing viste endnu engang at sådan en DT ikke er helt ueffen. Frokost på michelin restaurant og godt selskab. Arrangementet er GODKENDT som morfar siger. Ses

Tid til at oprette siden: 0.813 sekunder
Leveret af Kunena Forum