Skip to main content

Dommer/løbslederkursus!

15 år 9 måneder siden #1 af madsformand
Dommer/løbslederkursus! blev oprettet af madsformand
Hej venner. så er der info om dommerkursus/løbslederkursus fra dmcu. Årets dommerkursus finder sted som planlagt Lørdag d. 7. marts kl. 9.00 Sted: Grimhøj cross klub, Grimhøjvej 16 8220 Brabrand Kurset starter med fælles morgenmad fra kl. 9.00 til kl. 10.00 Herefter: Kort gennemgang af 2008 Gennemgang af regelementsændringer Opgave med efterfølgende debat Frokost max. 1 time Fortolkning af regelement Opsummering af Hans fra JBU Forventet afslutning ca. kl. 16.0 Huskeliste: Medbring vellignende pasfoto. Tilmelding senest tirsdag d. 3. marts til Mads på: madsbholmberg@hotmail.com eller tlf 23606199 eller her på tråden! Kurset er for alle der vil vide lidt ekstra om motorsporten, hjælpe til med dommergerning eller som løbsleder får en god drejebog til succes. Kræver ikke licens! Pt har vi ingen uddannede dommere i dormck, og har derfor været tvunget til at trække på dmcu. Nu er det tid at vise vi kan stå på egne knopdæk, så kom glad og bidrag til at offroad/enduro sporten når nye højder i Danmark, med dormck ved styret. pris: gratis! offroadisk mads Tilmeldingsliste: :Matrix:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 9 måneder siden #2 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Dommer/løbslederkursus!
Hej venner.

så er der info om dommerkursus/løbslederkursus fra dmcu.

Årets dommerkursus finder sted som planlagt Lørdag d. 7. marts kl. 9.00

Sted: Grimhøj cross klub,
Grimhøjvej 16 8220 Brabrand

Kurset starter med fælles morgenmad fra kl. 9.00 til kl. 10.00

Herefter:
Kort gennemgang af 2008
Gennemgang af regelementsændringer
Opgave med efterfølgende debat
Frokost max. 1 time
Fortolkning af regelement
Opsummering af Hans fra JBU

Forventet afslutning ca. kl. 16.0

Huskeliste:
Medbring vellignende pasfoto.

Tilmelding senest tirsdag d. 3. marts til Mads på:

madsbholmberg@hotmail.com eller tlf 23606199
eller her på tråden!

Kurset er for alle der vil vide lidt ekstra om motorsporten, hjælpe til med dommergerning eller som løbsleder får en god drejebog til succes. Kræver ikke licens!

Pt har vi ingen uddannede dommere i dormck, og har derfor været tvunget til at trække på dmcu.
Nu er det tid at vise vi kan stå på egne knopdæk, så kom glad og bidrag til at offroad/enduro sporten når nye højder i Danmark, med dormck ved styret.

pris: gratis!

offroadisk mads

Tilmeldingsliste:
:Matrix:

15 år 9 måneder siden #3 af clausjensen
Besvaret af clausjensen på emne Dommer/løbslederkursus!
Hej offrødder. Det er snart sidste frist for tilmeldning til dommer/løbsleder kursus. Vi er nu 4 stk fra denne exklucive klub som vil deltage. Men vi kunne godt være flere, se det som en mulighed for at få en masse viden om sikkerhed og hvad der kræves for at afvikle et løb og gøre kvaliteten så høj som mulig. Jeg er overbevist om at dansk enduro i de kommende år vil vokse sig stor med de tiltag der er lagt for dagen af div løbs arrangør. Så hvis du i dette øjeblik sidder og tænker på, om du vil deltage i Dm enduro 2009 så tøv ikke med at tilmelde dig dette kursus, det kunne være at netop du kunne gøre noget for at det bliver endnu bedre. Uanset om man er aktiv eller ikke aktiv offroad/enduro kører så kom frem af dusken:D

• Steffen
  • Steffen
Besvaret af Steffen på emne Dommer/løbslederkursus!
Jeg er med på kurset, kunne godt trænge til at blive lidt klogere... Vi har en fed enduro sæson i vente, glæder mig til at grine, græde og more mig ud over alle grænser! Steffen.

15 år 9 måneder siden #5 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Dommer/løbslederkursus!
For sulen da man får kriller i mavsen, når man ser sådanne intense billeder:[ - læg mærke til snigeren ude til venstre - ligner unægteligt en endurokører!? - altid fedt at køre med lys, dytte inde i det snævre og flashe sin nummerplade til crosskørerne! - tænk hvis vi kunne skrabe så mange deltagere sammen til et af vores enduroløb! :s - kom allerede nu igang med at reklamere for DM afdelingerne i jeres nærmiljø - til offroadere, enduro og crosskørere! - og mind dem gerne om vores begyndede forventninger til DB niveau

15 år 9 måneder siden #6 af GamleOle
Besvaret af GamleOle på emne Dommer/løbslederkursus!
Det er da Rittig der kommer susende ude til venstre!!! Han kan vist ikke selv huske hvorfor det gik så godt i starten, men jeg tror at han havde gemt sig i skoven på en sidevej!! Og så var der vist noget med at han kørte tør på 1. eller 2. omgang!! Konen havde glemt at tanke! Vi have julefrokost i Aalborg Off-Road Klub sidste weekend; Claus var også med så vi fik vendt mange af de gamle minder!! GamleOle

15 år 9 måneder siden #7 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Dommer/løbslederkursus!
Jeg skal sent glemme Rittigs ansigtsudtryk da man passerede ham omgang efter omgang, mens han tydeligvis planlagde en passende straf til konen, der som nævnt ikke havde tanket ræseren:! Stående i kanten af sporet, ved hans tørlagte ganger, mindede hele hans kropssprog om en meget lang bytur, der for længst er slut - I ved, der hvor man lover sig selv at man aldrig gør det mere - før næste gang :) Måske ser vi ham igen, nu da han har været til klubaftensrevival i det nordjyske?

• Steffen
  • Steffen
Besvaret af Steffen på emne Dommer/løbslederkursus!
Jeg kan berette at det var et særdeles fremragende kursus, masser af røversnak og gode råd til succesfuld enduro. Folkene i DMCU er jo ligeså motortossede som os, så vi er i fint selskab. Det skal nok blive godt, glæder mig bare helt vildt til Olaf og håber på at få stripset Suzukien sammen så den kan hjælpe lidt til med at lave spor. Vi ses. Steffen.

Tid til at oprette siden: 0.524 sekunder
Leveret af Kunena Forum