Skip to main content

Knight vs. Don K

• klaus
  • klaus
Knight vs. Don K blev oprettet af klaus
Var en tur til Spansk mesterskab i Enduro her i weekenden, hvor alle profferne var incl. det nye BMW team (Knight, Salminen, Takkala, kirsi.. Avavavavav de har et (dyrt) godt hold.. Iflg. en som havde snakket med David skulle BMW efter sigende betale ham 1 mill Euro om året for at fræse rundt på deres dynge.. tsk tsk. Nå men til sagens kerne, det var da noget af det hårdeste jeg nogensinde har været med til 200 Km hardcore singel trial sniger track med 6 indlagte prøver, ialt ca. 7 timers helt stram kabel.. Men legen stopper ikke her, næææ samme smørre dagen efter, så 400 km / 14 timer hardcore offroad på en weekend, skal vist ha en slapper i dag.. Nå men på anden dagen kunne jeg finde mig placeret bedre end David Knight... Måske fordi han udgik halvvejs inde i løbet... Har aldrig kørt så stærk i mit liv, men de der proffer kører bare i runde tal 17 gange hurtigere.. Fik ikke taget billeder, men smider et link så snart der er nogle online... Rekluse kobling kommer her med posten om en time... Spændende...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Knight vs. Don K
Var en tur til Spansk mesterskab i Enduro her i weekenden, hvor alle profferne var incl. det nye BMW team (Knight, Salminen, Takkala, kirsi.. Avavavavav de har et (dyrt) godt hold.. Iflg. en som havde snakket med David skulle BMW efter sigende betale ham 1 mill Euro om året for at fræse rundt på deres dynge.. tsk tsk.

Nå men til sagens kerne, det var da noget af det hårdeste jeg nogensinde har været med til 200 Km hardcore singel trial sniger track med 6 indlagte prøver, ialt ca. 7 timers helt stram kabel.. Men legen stopper ikke her, næææ samme smørre dagen efter, så 400 km / 14 timer hardcore offroad på en weekend, skal vist ha en slapper i dag..

Nå men på anden dagen kunne jeg finde mig placeret bedre end David Knight... Måske fordi han udgik halvvejs inde i løbet...
Har aldrig kørt så stærk i mit liv, men de der proffer kører bare i runde tal 17 gange hurtigere..

Fik ikke taget billeder, men smider et link så snart der er nogle online...

Rekluse kobling kommer her med posten om en time... Spændende...

15 år 8 måneder siden #3 af madsformand
Besvaret af madsformand på emne Knight vs. Don K
Hej Klaus. Det lyder som en helt perfekt weekend:Matrix: Troede ellers ikke der var noget der hed "en slapper" i det spanske paradiso. Jeg forestillede mig faktisk at du sov med udrusning på, for ikke at gå glip af et minuts mulighed for at flænse i bakkerne. Men vi er trods alt alligevel gjort af det samme stof (kød og mudder)! :| Måske er det slut med slapper, når du får rekluse, den skulle jo spare kræfter :WoW: håber vi ses 09 offroadisk Stoneking total GF klar:Matrix:

15 år 8 måneder siden #4 af yamahapusher
Besvaret af yamahapusher på emne Knight vs. Don K
"Pusher Junior" har lige fået en PW 50 med reklusekobling! - han synes den føles fesen - nok mest for drenge med pindarme og 11tal under næsen:[:[

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Knight vs. Don K
Det er ikke så galt at ha tynde arme, så længe man har små løg... :s Her lidt video, dog fra sidste år, men samme sektion blev osse brugt i år..

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Knight vs. Don K
net lille transportstrækning mellem specialprøverne..... Hvis vi kommer forbi på BIG tur tror jeg gerne Ølle vil teste sporet på hans Toller :s Moffe

Tid til at oprette siden: 0.502 sekunder
Leveret af Kunena Forum