Skip to main content

Dæk: det vildeste bredeste dæk

15 år 7 måneder siden #1 af EsbenXR650R
Dæk: det vildeste bredeste dæk blev oprettet af EsbenXR650R
Hej folkens Når jeg nu alligevel skal ud og have dæk til min XR kan jeg jo lige så godt se om jeg ikke kan finde et til min gamle XL også Bagpå sidder en motard fælg med et 160 gade dæk. Tænkte at der må da findes et knop dæk som kan mases på der. Ved ikke hvor mange tommer fælgen er i bredden men det er i hvert fald 17" i diameter. Så er der nogen som kender et bredt knopdæk!!?? har kigget lidt på et Metzler Karoo 140/80-17 men ved ikke rigtigt hvor meget knopper der i virkeligheden er på sådan et. Hilsen Esben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 år 7 måneder siden #2 af EsbenXR650R
Besvaret af EsbenXR650R på emne Dæk: det vildeste bredeste dæk
Hej folkens
Når jeg nu alligevel skal ud og have dæk til min XR kan jeg jo lige så godt se om jeg ikke kan finde et til min gamle XL også
Bagpå sidder en motard fælg med et 160 gade dæk. Tænkte at der må da findes et knop dæk som kan mases på der. Ved ikke hvor mange tommer fælgen er i bredden men det er i hvert fald 17` i diameter.
Så er der nogen som kender et bredt knopdæk!!??

har kigget lidt på et Metzler Karoo 140/80-17 men ved ikke rigtigt hvor meget knopper der i virkeligheden er på sådan et.

Hilsen Esben

• Steffen
  • Steffen
Besvaret af Steffen på emne Dæk: det vildeste bredeste dæk
Jeg kørte med michelin M45 hele weekenden og det kom frem over alt.:wall: Ved ikke om det leveres i den str. Tak for sidst. Normalt på Michelin M12 Steffen

15 år 7 måneder siden #4 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Dæk: det vildeste bredeste dæk
Michelin laver DESERT i samme størrelse og det har jeg på lager inden længe. Continental laver TKC80 og det kan fåes i 150. Synes også jeg har set Karoo i 150. Grus&Blod

15 år 7 måneder siden #5 af EsbenXR650R
mmh gad vide hvordan et 130/80-17 Mitas Stoneking C-02 ville passe på.. Der er sgu da i hvert fald knopper nok.. men er dog noget smallere end jeg havde tænkt mig.. til gengæld er det billigt!

15 år 7 måneder siden #6 af EsbenXR650R
Nå det blev til at Maxxis dæk MAXXIS 130/90-17 M6001 OFFROAD Så må vi de hvordan det kommer til at se ud....

Tid til at oprette siden: 0.449 sekunder
Leveret af Kunena Forum