Skip to main content

Erzberg plan

• Morfar
  • Morfar
Erzberg plan blev oprettet af Morfar
Nu er vi der snart :) Så vidt jeg husker er der en god håndfuld DORMCK'ere der skal ned og mosle i jernminen i Østrig, så skulle vi ikke lige synkronisere planer, så vi kan få lavet en samlet lejr? For at få overblikket melder der sig lidt spørgsmål: Hvem skal med? Hvem kører derned? Hvem har plads til andre piloter og cykler? Hvem tager evt. noget med andre kan sove i? F.eks. stort telt, campingsvogn, bus, osv. Hvem sørger for topløs servering og fadølsanlæg? De åbner området onsdag 2/6 kl. 07:00. Jeg kan godt være klar der med: Kassebil, hvor der er plads til 2 piloter + 2 cykler mere. Kører hjem søndag eftermiddag. Campingsvogn, med plads til 2 sovende ud over mig. Roskilde festival telt, model pæn stor, med plads til min. 6 mand, eller som garage for cykler? Lad høre! Moffe Racing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Erzberg plan
Nu er vi der snart :)
Så vidt jeg husker er der en god håndfuld DORMCK'ere der skal ned og mosle i jernminen i Østrig, så skulle vi ikke lige synkronisere planer, så vi kan få lavet en samlet lejr?

For at få overblikket melder der sig lidt spørgsmål:

Hvem skal med?
Hvem kører derned?
Hvem har plads til andre piloter og cykler?
Hvem tager evt. noget med andre kan sove i? F.eks. stort telt, campingsvogn, bus, osv.
Hvem sørger for topløs servering og fadølsanlæg?

De åbner området onsdag 2/6 kl. 07:00.

Jeg kan godt være klar der med:

Kassebil, hvor der er plads til 2 piloter + 2 cykler mere. Kører hjem søndag eftermiddag.
Campingsvogn, med plads til 2 sovende ud over mig.
Roskilde festival telt, model pæn stor, med plads til min. 6 mand, eller som garage for cykler?

Lad høre!

Moffe Racing

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Erzberg plan
Tjek, go ide.. Vi kommer 3 camper, ca. 8 personer fra Spaniens land, ankommer onsdag omkring kl. 14.00 medbringer telte til egne cykler Camper har baldakin, hvor vi selv har bord & stole med tager go rødvin & skinke med Der er kommet en familie park (samme sted hvor vi havde lejer sidste år), så vi må nok regne med at skal rykke os lidt, da jeg ikke mener vi passer ind på profilen familie camping. Er heller ikke meget for at komme op på den høje parkering, der må være noget midt imellem. Måske de først ankommende kan snuse lidt rundt & finde den fedeste plads..??

14 år 6 måneder siden #4 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Erzberg plan
Ja Tak jeg glæder mig. Jeg har ikke så meget at byde ind med udover midt gode humør :) Det betyder vel at det er mig der står for den topløse servering :? Jeg har fået bevilget orlov fra Onsdag middag til Søndag nat. Da det tager nogle timer at køre derned havde jeg i tankerne at tage en fyver eller et tog derned men lad og se hvad der byder sig :fish: Min bagage består at en cykel, en sovepose og en foldestol :) Havde helt glemt jeg har da en trailer der kan klare 4 motorcykler. Lars Risbjerg

14 år 6 måneder siden #5 af lassemann
Besvaret af lassemann på emne Erzberg plan
Vvs og mig, kommer sammen om aftenen, der kommer nok 5 mere fra Romania også. Vil møj gerne ha en plads i Moffecampen, snorker kun lidt, og kan helt sikkert klare Moffens tilstand af eufori, når der er Linkin, Ureaheep eller DIO. på MP3éren og han går i "køsse moed" :[ Føj hvor jeg glæder mig, blir så sjovt at smide kovlingen og få 2,1/2éren bare 2Meter mere op af skrænten til "Hill Kill":s L

• DrWeiss
  • DrWeiss
Besvaret af DrWeiss på emne Erzberg plan
Jeg vil gerne booke ind i din bil Moffe!!

• klaus
  • klaus
Besvaret af klaus på emne Erzberg plan
Lassemann er der nogle af jer fra Romænien der skal tilbage til Romænien..??? Mangler et lift nemlig..

14 år 6 måneder siden #8 af lassemann
tror jeg sku ikk :s hvad siger wildting ???

14 år 6 måneder siden #9 af Wildthing
Besvaret af Wildthing på emne Erzberg plan
Nej - vi skal ikke tilbage til Rumænien. Men vil gerne booke en plads i campen til en stor bil og meget stor trailer indeholdende 5 mand. Vi kommer d. 2 og kører igen d.3 aften eller 4. morgen. Der er vel ikke nogen der har en stor trailer 1-2 tons gerne lukket??? - ring gerne på 61279440

14 år 5 måneder siden #10 af lassemann
Skal vi have vores egen transponder med ??? eller får vi udleveret now dernede ;O)) seya L

• DrWeiss
  • DrWeiss
får udleveret dernede...

14 år 5 måneder siden #12 af LRisbjerg
Besvaret af LRisbjerg på emne Erzberg plan
Hej Det ser ud til i skal finde jer en ny pit bitch til topløs servering :wall: da min deltagelse formentelig ikke er mulig. Rigtig god tur. I will be back Lars

14 år 5 måneder siden #13 af Hondalover
Besvaret af Hondalover på emne Erzberg plan
Har ikke helt overblik over hvor mange der kommer og hvornår:s Er det ikke en god ide at dem der ankommer først lige "holder en stol" til resten, så vi kan have lejr sammen. Evt. trække noget minebånd eller noget?! Backflip og Hondalover ankommer onsdag aften, med et stk Transporter med en Harald Nyborg pavillon monteret på siden i "dont come knocking if the van is rocking"-style:] Husk: ski/brædt til de helt stejle nedkørsler i lejrområdet. Gerne nogen man ikke er øm over:! Grus&Blod

• Morfar
  • Morfar
Besvaret af Morfar på emne Erzberg plan
Dropper campingvognen. Tager for lang tid at have den på slæb. Men der er rigeligt plads til Kunstig Ben + VVS + 4 mere i det store telt. Kid Weiss og Moi er dernede ca. onsdag formiddag, og rullere så minebånd ud til nogen stopper os. Den spanske malada kommer ved middagstid - hvis de har fået uret sat på normal punktlighed når de krydser grænsen ud af maniana land :D Nå - den gamle 520'er skal have nye sutter på..... SES! Moffe Racing

• DrWeiss
  • DrWeiss
Hej offrødder, Lille løbsreportage fra Erzberg 2010 på min hjemmeside, hvis nogen har lyst til en lille godnathistorie. www.peterweiss.dk Respekt til gamlingen Dan Uno for at køre prologen så stærkt, at han kunne have været med om søndagen.... :)

• Niels
  • Niels
Besvaret af Niels på emne Erzberg plan
God læsning Peter. Og godt kørt Moffe:) Hilsen Niels

14 år 5 måneder siden #17 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Erzberg plan
Rigtig fed læsning med gode beskrivelser. Hvis ikke pengene rækker til en helt ny maskine, hvor mon så man finder en billig og knapt tilkørt GasGas med de magiske ekstra 50ccm?

• DrWeiss
  • DrWeiss
Hej Jakob, Hvordan har du det så med at få min let tilkørte 250er i bytte? :? Eller skal vi bare bytte cylinder!? :)

14 år 5 måneder siden #19 af JakobXR???
Besvaret af JakobXR??? på emne Erzberg plan
Jeg har det helt fint med byttehandler. Jeg har jo set at din kan køre noget stærkere end min, så det må være en god handel:s

Tid til at oprette siden: 0.746 sekunder
Leveret af Kunena Forum