test af diskussion på artikler
- GUEST
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Niels
- Niels
www.dba.dk/yamaha-tt600r-600-ccm-05/id-87521748/
- Niels
Jeg vil i min egenskab af redaktør på klubbens fysiske nyhedsmedie, bede jer om at sende mig jeres bedste billeder, og følger der en fed lille historie med, så bare kom med den. Er der ellers noget der skal med, f.eks en note om et godt spor, bane eller...you name it, så kom glad, send mig en besked eller mail.
Har du brug for lidt reklame til din grejbiks eller kender du nogen der gør, vil jeg naturligvis også gerne vide noget om det. Jeg er sikker på at vi kan finde ud af noget til en yderst rimelig pris;-)
Jeg forventer at det kommende nr. af muddersprøjten udkommer sidst i januar, så hold ikke på guldet for længe, for så når det først med næste gang...og den dato er ikke på plads endnu!
Mvh Redaktøren
- Niels
Jeg har fundet nogen der kan sætte bladet op, og jeg har fundet et trykkeri, der tør tage risikoen ved at trykke noget om mudderkasteri (med knupdæk)
Det eneste jeg virkelig mangler er (stadig) noget fra jer, der har kørt med til et fedt rally, eller har været med på en top $ tur, eller har taget billedet af det mest utrolige stunt eller noget andet sjovt. Det er min plan at Sprøjten skal på gaden første uge af feb, så deadlinen nærmer sig.
Nu tager vi lige Trangia med, og så lukker redaktøren for indput, til første nr af årets fedeste In-magasin :ohmy: Så altså, kom glad i egen buks, og få din historie sendt afsted til mig
Mvh Le' Redaktør
excniels@gmail.com
- Niels
Nu går den ikke længere! Det nye In-magasin, dormck's medlemsblad er lige på trapperne, og for at få det i postkassen, og for alle de timers fantastisk underholdning der er at hente i bladet, er du nødt til at sende El Kasso en beskeden slat penge, og få dit navn på medlemslisten igen i år!
Jeg håber at se dig på listen snarest, så putter jeg et blad i en konvolut, med dit navn og adresse på!
Mvh Le' Redaktør.
- dustndirt
Fordi den lille sjat penge er indbetalt til netbanken, men ikke ifølge rubrikken her på siden, nederst højre hjørne på forsiden står der stadig at jeg skal forny mit medlemsskab...
Dorte
- Niels
Jeg kan oplyse dig at du er på listen, så vær ikke nervøs
Bladet er sendt til trykkeren, så det bliver sendt i løbet af næste uge!
Mvh Le' Redaktør
- dustndirt
Stor respekt herfra
Dorte
- Niels
- gaffaTT
personligt har jeg lovet mig selv. at indsende
en smule til dig , til næste blad
- lassemann
ps. hvordan får jeg den lakridspibe rygende wisler over på min norkis, så jeg kan spam smse greven ??? :kiss: